Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 april


Vasja

Aanbevolen berichten

En daaaaar is de koffie.... 
heb er gelijk maar een heel grote pot van gemaakt voor Vasja en anderen die hun hoofd in een emmer koffie willen dompelen.. post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpg
En dan kan ik met de thee ook niet achterblijven natuurlijk... post-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Zo, genoeg om het tot de middag uit te houden lijkt me ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, ik ben een ware fatalist. Wat maakt dat ik niet zo goed met veranderingen om kan. Veranderingen zorgen bij mij voor spanning aangezien dit allerlei scenario's met zich meebrengt in mijn hoofd, en het ergste komt eerst. En ik heb een levendige fantasie..
Kan het zijn dat dit bij jou ook speelt?
 

bewerkt door fleurtje
kan niet deftig schrijven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon hier in de stad, dus ik ga uit van fiets eigenlijk. Ik bob nooit, verrassend hè? Maar c gaat natuurlijk ook mee, dat scheelt iets. En je hebt gelijk ook Lars, ik hoef niet te bewijzen dat ik dit zonder dagpact kan.

Dagpact;
Lars
jowan
Bor

Sonnetje

Reacher

Quinn

bewerkt door Quinn
Oeps dus.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt altijd een beetje bizar Reacher
Als ik naar hem kijk denk ik...tjeeses...er is nog maar weinig over van wie je ooit was. Hoe ben je daar in godsnaam geraakt? Anderzijds begrijp ik het natuurlijk. 
Hij zegt dat zijn kinderen (mijn dochter heeft nog twee halfbroers) en het contact daarmee een groot verschil zou maken. Op dat vlak ben ik beschermend. Ik zou mijn dochter nooit weghouden van haar vader maar op vlak van zijn drinken en de impact dat dit heeft gehad op haar, zit ik ook aan mijn grens. Dus wil ik zeker zijn dat een contact op de meest ideale moment gebeurt. Liefst als hij al wat langer droog staat. Anderzijds...wat als hij er morgen niet meer is? 
Hij beweerde al geruime tijd nuchter te zijn. Geruime tijd is een week of twee besef ik nu. Dat is niet lang.
We zullen zien...hij heeft mijn nummer. De rest moet ik waarschijnlijk meer loslaten en dochter de ruimte geven te doen wat zij goed vindt.
Ik ga alle richtingen uit zoals je kan lezen :)

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...