Spring naar bijdragen

Maandag 3 april

Vasja

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Sonnetje:

Hallo allemaal, ik ben er even niet geweest. En dat ik weer terug ben is eigenlijk helemaal niet leuk... 

Maar met oa jullie steun gaat het beter.

Ik sta er steeds weer van te kijken dat mensen die een goed werkend recept hebben, dat in de kast laten liggen en gaan kijken of ze het zelf wel weer alleen zouden kunnen.

Zelf ben ik ervan overtuigd dat verslaving een dusdanig serieuze ziekte is (ongeneeslijk, progressief en terminaal) dat ik die niet alleen kan tot staan brengen. En niet eens alleen wil, eigenlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben nog droog maar had een nare aanvaring met een maatje. Ik heb mn slaap ingesteld met wekker. Ja klinkt vaag. Maar ik slaap 8 uur. Daar tussen zet ik 3x de wekker om te voorkomen dat ik te stijf wakker word. Als ik dat niet doe kan ik de hele dag niks. Ja mn lichaam is aan t helen dus ik accepteer t. Maar vrienden snappen me niet en ik ben emo in de war. Dus ik kreeg ruzie. En dat zit me dwars. Heel erg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en intussen lijd jij ook denk ik, en hoezo zij meer? Leed valt niet echt te vergelijken Wanderer,
eigen leed lijkt altijd zwaarder. En als dat van de ander zaarder lijkt, zelfs dan wordt dat van jou daardoor niet lichter.
ik ga nu naar bed, ik hoop dat jij ook nog wat slaap kunt pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halve middag geslapen. Ik moest even gaan liggen omdat het me vanwege mijn angsten en hoofdpijn niet lukte om langer in de woonkamer te zitten. Het ging vanmorgen al gelijk niet. Ook nu nog erge hoofdpijn. Pijnstillers helpen niks omdat het tussen mijn oren zit. Sita, ik ga nog steeds gewoon verhuizen hoor.

Lars goed dat je het bespreekt met de leiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...