kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Fijn Kruidenthee, zeker als het lastig is. Welkom terug Sonnetje. Mooi dat je op dag 2 zit. Kohtje, en Jannigje beterschap. Geen medische mededelingen: alleen maar heel moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Hè Spirit wat naar! Klinkt inderdaad als het overwegen waard een aantal mensen links te gaan laten liggen. Het klinkt niet helpend. En, gooi het er maar uit. Beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Slechts grote ego's zijn te beledigen, de nederigen weten dat het niet voor hen bedoeld is, maar dat het alleen maar iets over de spreker zegt. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 3 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 @Kohtje Hahaha xD leuk filmpje! Herkenbaar, maar hilarisch! @Reacher de kat bracht afgelopen zomer zelfs duiven mee naar binnen, door het kattenluikje!!! @fleurtje Hahaha ja die is leuk!! Welkom Sonnetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Lunch droog overleefd. Nu aan de koffie. Middag komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Je kunt het Sita. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 5 uur geleden zei Sonnetje: Hallo allemaal, ik ben er even niet geweest. En dat ik weer terug ben is eigenlijk helemaal niet leuk... Maar met oa jullie steun gaat het beter. Ik sta er steeds weer van te kijken dat mensen die een goed werkend recept hebben, dat in de kast laten liggen en gaan kijken of ze het zelf wel weer alleen zouden kunnen. Zelf ben ik ervan overtuigd dat verslaving een dusdanig serieuze ziekte is (ongeneeslijk, progressief en terminaal) dat ik die niet alleen kan tot staan brengen. En niet eens alleen wil, eigenlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Is hier nog iemand? Ik heb t ff slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Ik ben nog op Wanderer, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 ben aan het werk, maar zie je nog online, dus kijk straks nog wel weer. sterkte in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Ben er ook. Balen dat je het slecht hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Sorry Wanderer, maar ben erg moe. Ik ga slapen. Wel droog. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Ja ben nog droog maar had een nare aanvaring met een maatje. Ik heb mn slaap ingesteld met wekker. Ja klinkt vaag. Maar ik slaap 8 uur. Daar tussen zet ik 3x de wekker om te voorkomen dat ik te stijf wakker word. Als ik dat niet doe kan ik de hele dag niks. Ja mn lichaam is aan t helen dus ik accepteer t. Maar vrienden snappen me niet en ik ben emo in de war. Dus ik kreeg ruzie. En dat zit me dwars. Heel erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 In elk geval ben je helder dus is er een manier waarop je die ruzie kunt openbreken? Uitleggen hoe het voor jou is en dat je emo bent, juist omdat je kwetsbaar bent nu, of is het niet bekend dat je dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 In dit geval was t wel bekend. Echter voor de meeste niet. Daarom is het moeilijk, gezien hun zoveel meer lijden en er kennelijk geen.last van hebben en ik me probeer groot te houden. Lekker warrig ja ik weet t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 en intussen lijd jij ook denk ik, en hoezo zij meer? Leed valt niet echt te vergelijken Wanderer, eigen leed lijkt altijd zwaarder. En als dat van de ander zaarder lijkt, zelfs dan wordt dat van jou daardoor niet lichter. ik ga nu naar bed, ik hoop dat jij ook nog wat slaap kunt pakken. Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Heb je nog kunnen slapen Wanderer? Goed dat je droog bleef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Hoi dolphin ja goed geslapen, alleen te vast, heb weer overal spierpijn. Vandaag maar een dagje lekker bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Halve middag geslapen. Ik moest even gaan liggen omdat het me vanwege mijn angsten en hoofdpijn niet lukte om langer in de woonkamer te zitten. Het ging vanmorgen al gelijk niet. Ook nu nog erge hoofdpijn. Pijnstillers helpen niks omdat het tussen mijn oren zit. Sita, ik ga nog steeds gewoon verhuizen hoor. Lars goed dat je het bespreekt met de leiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Suikertje, dit is gisteren. Sterkte met je hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden