Kohtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goede morgen. Dagpact: Lars MarQ Reacher jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Een goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Ook een goedemorgen van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Een hele goede morgen allemaal, Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb gisteren een autootje gekocht Donderdag kan ik hem ophalen, want krijgt eerst nog een poets en apk beurt. Heb er al een stukje in gereden gisteren en ging eigenlijk prima Zo happy mee, kan het soms nog bijna niet geloven Jannigje, Antoinnette, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen rapilos, wat en mooi nieuws. Nu kan je mooi de lange afstanden met de auto doen, Zal een stuk gemakkelijker voor je worden. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemiddag mensen. Gaaf Rapilos, een eigen auto, gefeliciteerd. Vanmorgen wat aan het werk geweest of nou ja, gekletst en koffie gedronken, vanmiddag niks en vanavond uit eten met vriendin. Dagpact;LarsMarQReacherjowanKohtjeBor Quinn smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 2 uur geleden zei Soothe: Een goedemorgen, Ik moest gisteren ff aan je denken (waar gaan we da schrijven? ). Ik vroeg me af hoe jong je eigenlijk bent en hoe lang jij en A al samen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Jannigje, ik las van je lever.. kop op he! Jij ging door een hel de laatste tijd en ik kan me nauwelijks voorstellen wat dat inhield/inhoudt maar ijven geloven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Een tutuuke raps!? Zalig! Nu nog van die dobbelsteentjes om aan je spiegel te hangen of zo'n wiebelhoofdje voor op t dashbord. I love kitch rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 23 minuten geleden zei Bor: Afgelopen dinsdag nog Fleurtje, zie Wie is Wie. Aaaaaaah...ja daar lees ik zo goed als nooit Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Allez moeder gaat weer terug aan de moederdingens Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Middag reeds. Hoihoi, Ik zie 43 gebruikers waarvan 12 zich verdiepen in het stoppen of wijzigen van hun profiel. Da's typisch toch? Ik geloof er niks van! Weer een zonovergoten dag; ik ga genieten voor het werk aan Rapi wat heerlijk: een autootje! Fijn zeg! Tot later en maak er een mooie dag van! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Fleurtje hihi, u vraagt mij het hemd van het lijf. 10 jaar in oktober Fleurtje. Ik ben met pensioen en Anna is een jonge blom. Nadere info in een PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 (bewerkt) Tja, dat is nou juist prive, Bor! Goedemiddag ! Net terug van zwembad en kleindochter in bed gestopt. Heerlijk zo, die vrijdagen! 24 maart 2017 bewerkt door nancy Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Lars, jij gaat niet weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Oh, we schreven gelijk....ze is 2 jaar en drie maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 4 minuten geleden zei Bor: En wat mag Fleurtje wel weten en wij niet Soothe? Wil je soms ook een PB? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Bor hoi, Ik denk dat ik het met wat zoeken op Google zie staan. Ik stuur de link in een PB (leuk hè) kan je zien of het de goede is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Oke Bor, Hondje nu uit. Het zonnetje is anders weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Omdat, Lars, omdat die knop bij mij zo niet werkt. Ik heb het nu even over mijn knop. Ik ben een verslaafde, jij ook, denk ik. Ik heb ook heel lang geprobeerd om die knop (nu niet, nooit meer...) óm te zetten. Ik ben er voor mezelf achtergekomen dat ik niet zo'n knop heb. Ik heb een knop die ik indruk als m'n verslaafde brein m'n gedachten en handelingen gaat overstemmen, of eigenlijk liever daarvóór al. Door die knop in te drukken ben ik me bewust van mijn verslaving en alles wat daar bij hoort. Door die knop in te drukken kan ik daar dan ook wat tegen doen. Die knop moet ik met regelmaat indrukken. Alleen zó kan ik mezelf bij de (nuchtere) les houden. Eigenlijk is het een soort 'dodemansknop' zoals in treinen. Alleen door hem geregeld in te drukken kan ik mijn nuchtere leven 'veilig' vervolgen. Dat noem ik "in herstel leven". Alert zijn en blijven, levenslang. (De ziekte) verslaving duurt ook levenslang. Niet in paniek raken daardoor, Lars. Niet moedeloos worden. De verslaafden die een lang en gelukkig leven opbouwen zonder aan hun verslaving ten onder te gaan zullen bijna zonder uitzondering regelmatig met die gedachten geconfronteerd worden. Je doet niks verkeerds, je zult het alleen moeten accepteren dat dát er nou eenmaal bij hoort. kruidenthee67 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Weekend! Inpakken en wegwezen..tot na het weekend ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Lastig he Lars, 'levenslang', er mee dealen. Het kan, maar het is werken. Je wordt niet zomaar gek En ik herken dat brein in de overdrive ook. Vanochtend een lekker stuk gefietst, soort van MF voor mij...dat is voor mij helpend. Fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Fijn Spirit ! Dit heb je alvast achter de rug ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Kohtje, bedankt voor je woorden. Dat helpt. En die dodemansknop... zo had ik het nog niet bekeken. Maar zo werkt dat ook inderdaad. Dat niet moedeloos worden is af en toe nog wel een kunst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Ha Spirit, fijn dat dit deel achter de rug is, succes verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden