MarQ Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 even een toelichting, een uitschieter til ik niet zo zwaar aan, wat mij wel ontzettend helpt is tegen mezelf zeggen van "wil je morgen ochtend fris opstaan ??" tuurlijk wil ik dat....... en dat werkt erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Ehm .. wat zeg je ? Nog antwoord op je vraag Lars; ja hoor .. ik ben ook zo'n vrouw die dat regelt ! Helaas nog nooit een charmante meter-opnemer aan de deur mogen ontvangen waar ik om verdieping (qua uitleg) heb kunnen vragen. Gewoon simpel cijfertjes doorgegeven, gaat prima als je ze niet dubbel ziet 23 maart 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Lars en Bor niet zo scherp naar elkaar. Mag jullie beiden, veel herkenbaars. Haha is ook niet nix Dank Monster. Idd heeft wel moeite gekost maar heeft geen nut om te zeggen jij bracht mijn nuchterheid in gevaar. Komt ooit nog wel of niet. Was wel feit dat ik dat niet heb laten gebeuren toen. Anders was ik niet gekomen waar ik nu ben. Marq snap je denk ik wel. Een uitschieter is wat anders dan compleet weken door gaan. Herken het zo. Daarom ook zo knap van je want ik greep een doorschieter vaak aan voor nog meer want ik was immers mislukt en had gefaald. Te herkenbaar. In de Jellinek toch heel veel geleerd moet ik tikken. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 3 minuten geleden zei Smaragd: In de Jellinek toch heel veel geleerd moet ik tikken. daar heb ik morgen het laatste gesprek en hoop er dan zo lang mogelijk weg te blijven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Geniet van je goede bui Lars ! Bor? Zeg je nou echt U tegen hem ? Wees blij met 'meisje' .. beter dan 'ouwe' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 1 minuut geleden zei MarQ: daar heb ik morgen het laatste gesprek en hoop er dan zo lang mogelijk weg te blijven ! Ik blijf gesprekken daar voeren, na behandeling. Moet scherp blijven. Meerdere malen opgenomen geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 1 minuut geleden zei Smaragd: Ik blijf gesprekken daar voeren, na behandeling. Moet scherp blijven. Meerdere malen opgenomen geweest. ik heb ook in de detox gezeten ongeveer een jaar geleden , en ik loop ook nog in een GGZ traject en daar komt de verslaving ook ter sprake Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 No thnx ? hij zegt nergens dat je zijn meisje bent hoor, wees niet bang Enige die dat hoort is zijn kleindochter denk ik .. die eer heb jij niet vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) U of u is voor mij echt nul verschil. Het verschil willen maken vind ik zelfs vreemd. Nouja, ik ga afsluiten geloof ik .. want waarom je jezelf nu ineens weer gaat voorstellen gaat ook mijn verstand te boven. Ga je jowan nadoen? 23 maart 2017 bewerkt door Vol Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Pffff........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Dat maakt dat ik afstand neem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Slaap lekker ! Ik ga ook richting bed, morgen weer een mooie lentedag met maar tot 14:00uur werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Lars telde ooit in dagen en toen in weken. Nu ongeveer 5 maanden. Kan er een maand naast zitten. Paar uitglijders gehad. Ben blij dat ik deze dag ben door gekomen. 3 jaar geleden verongelukten mijn ouders in de auto door een klapband/wiel dat van de auto afschoot. Beiden 59. Vervloek nog steeds hun fiat panda maar krijg ze toch niet terug. Drinkend al helemaal niet. Bedankt dat ik mijn ei kwijt kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Djw Lars, trek was vanmiddag heel erg en nu 0 gelukkig. Fijn berustend gevoel. Kan ook niet anders. Slaap lekker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Fijn dat het forum voor jou nu deed waar het eigenlijk voor is Smaragd, wat vreselijk van je ouders, bah 59 nog maar.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Meld me droog af en hop mijn bedje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Sterkte Smaragd. Toch nog even reageren. Ik lees wel regelmatig mee, maar merk dat ik het allemaal niet bij kan houden en dat het ook niet goed is voor me. Ben hard aan het werk, in herstel heet dat...en merk dat het forum nu voor mij niet doet wat het moet doen. En dat ligt niet aan het forum, aan de mensen, maar aan mijzelf. Dus die 'pffffff' Lars, is niet voor jou Die zegt iets over mij. De eerste meeting maandag, AA, heeft me doen beseffen dat ik het moet hebben van echte contacten, in real life. Kleine groep, kan ik doseren wat er binnen komt. Dus ik ben niet weg..maar neem wel bewust nu afstand. Heb nu genoeg aan mezelf...focus ook. Dat wilde ik ff kwijt. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Dank je wel Fleur voor je mooie woorden, Doet mij goed. Bolletje, leuk om te lezen, gaat vast gezellig worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 verkeerde dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Kan ik snappen Kruidenthee! Doe wat goed is voor JOU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden