Spring naar bijdragen

Donderdag 23 maart

Vasja

Aanbevolen berichten

Ehm .. wat zeg je ?

Nog antwoord op je vraag Lars; ja hoor .. ik ben ook zo'n vrouw die dat regelt !
Helaas nog nooit een charmante meter-opnemer aan de deur mogen ontvangen waar ik om verdieping (qua uitleg) heb kunnen vragen. Gewoon simpel cijfertjes doorgegeven, gaat prima als je ze niet dubbel ziet ;)

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars en Bor niet zo scherp naar elkaar. Mag jullie beiden, veel herkenbaars. Haha is ook niet nix 

Dank Monster. Idd heeft wel moeite gekost maar heeft geen nut om te zeggen jij bracht mijn nuchterheid in gevaar. Komt ooit nog wel of niet. Was wel feit dat ik dat niet heb laten gebeuren toen. Anders was ik niet gekomen waar ik nu ben.

Marq snap je denk ik wel. Een uitschieter is wat anders dan compleet weken door gaan. Herken het zo. Daarom ook zo knap van je want ik greep een doorschieter vaak aan voor nog meer want ik was immers mislukt en had gefaald. Te herkenbaar. In de Jellinek toch heel veel geleerd moet ik tikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Ik blijf gesprekken daar voeren, na behandeling. Moet scherp blijven. Meerdere malen opgenomen geweest.

ik heb ook in de detox gezeten ongeveer een jaar geleden , en ik loop ook nog in een GGZ traject en daar komt de verslaving ook ter sprake

Link naar opmerking
Deel via andere websites

U of u is voor mij echt nul verschil. 
Het verschil willen maken vind ik zelfs vreemd. 

Nouja, ik ga afsluiten geloof ik .. want waarom je jezelf nu ineens weer gaat voorstellen gaat ook mijn verstand te boven.

Ga je jowan nadoen?

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars telde ooit in dagen en toen in weken. Nu ongeveer 5 maanden. Kan er een maand naast zitten. Paar uitglijders gehad. Ben blij dat ik deze dag ben door gekomen. 3 jaar geleden verongelukten mijn ouders in de auto door een klapband/wiel dat van de auto afschoot. Beiden 59. Vervloek nog steeds hun fiat panda maar krijg ze toch niet terug. Drinkend al helemaal niet. Bedankt dat ik mijn ei kwijt kon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Smaragd. 

Toch nog even reageren.

Ik lees wel regelmatig mee, maar merk dat ik het allemaal niet bij kan houden en dat het ook niet goed is voor me. Ben hard aan het werk, in herstel heet dat...en merk dat het forum nu voor mij niet doet wat het moet doen. En dat ligt niet aan het forum, aan de mensen, maar aan mijzelf. Dus die 'pffffff' Lars, is niet voor jou ;) Die zegt iets over mij. De eerste meeting maandag, AA, heeft me doen beseffen dat ik het moet hebben van echte contacten, in real life. Kleine groep, kan ik doseren wat er binnen komt. Dus ik ben niet weg..maar neem wel bewust nu afstand. Heb nu genoeg aan mezelf...focus ook. Dat wilde ik ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...