Houtje59 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Kohtje, ken ik Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Life is short, Koh, you pay tax, then you die. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Denk wel dat je Bor kent.. onder welke naam weet ik niet. Maar Bor is hier al een ouwetje. Een heel erg ouwetje. Nou ja, een beetje ouwetje. Misschien helemaal geen ouwetje. Mag ik natuurlijk helemaal niet zeggen: ouwetje. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Nou beste Koh, dat helpt NIET ECHT HEEL VEEL HAHAHAHA .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Bor heette vroeger anders Dubois, net als jij nu. Ben het even kwijt, maar als iemand het zegt weet ik het weer (Aan mij heb je dus ook niks ha,ha) Goedemiddag allen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Dat bedoel ik, dat wat rapilos zegt. Als je het zegt weet ik 't wel weer. Zég es wat dan, Dubois... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Nou, dan niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Heerlijk weer vandaag, geen tuin, maar wel een balkon. ik heb een akelige week achter de rug, maar begin weer een beetje "normaal" adem te halen. Vanavond zingen, morgen generale, zondag concert: veel muziek, heel goed voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Wie is in god ho wacht ff Godsnaam nu weer Dubois? Moet je uitspreken als Duubwah hé? Betekent trouwens "v.d.Houten". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Hé Jan het gaat dan weer een stuk beter hé als je "normaal"adem haalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ja Bol, het is nog steeds spannend, maar niet meer zo "mijn-strot-dichtknijpend" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Wanneer krijg je nu iets te horen waardoor je wat meer zekerheid hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Dubois = houtje, bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Bedankt Fleurie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) hahaha, nu op klokhuis iets over dyscalculie..moest aan meter-stand-perikelen van Bor denken. Bor, even kijken? 23 maart 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Volgende week woensdag kan ik pas terug naar de oncoloog Bolletje, dan kijken we verder. Want hoe je het ook wendt of keert, mijn lever ziet er blijkbaar heel slecht uit en ik heb geen idee wat daar de gevolgen van zijn. Ik neem aan dat ik nu naar een MDL arts ga (maag, darm, lever) en dan verder zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Jan maar een lever kan helemaal herstellen toch? Mits er niet al te veel aan de hand is. O ik hoop zo op een positieve uitslag. trakteer jij op koffie met gebak hé? Ik wil graag 2 bosche bollen. 23 maart 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Spirit ontzettend veel respect voor jou! Logisch dat je de bibbers had, zou ik ook hebben. Heb zelfs een tandarts uitgekozen die angst patienten behandeld. Dus chapeau voor jou. Hoop dat de pijn meevalt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 ik heb me laatst ingeschreven bij tandarts die wat leuker zou zijn voor kinderen .. en waar je ook onder narcose behandeling kunt ondergaan. Mijn gebit is prima, nooit gaatje gehad. wel als tiener 4x kies getrokken ivm beugel. Het idee alleen al dat er meer moet gebeuren dan wat tandsteen verwijderen Dan betaal ik zelf wel die narcose-kosten hoor, napijn is met pijnstilling wel op te vangen. Als de ingreep maar aan me voorbij gaat. "vroeger" tijdens opleiding ook altijd last van gehad; kon alles bijwonen..behalve ingreep van kaakchirurg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Voelt best onveilig dat mensen hier ineens opduiken onder andere naam of ligt dat aan mij? Komt door dat kabouter gebeuren bij mij. Wat heb ik mee geleefd. Dacht even dat zij het was sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ja Smaragd..een forum blijft onveilig in de zin van moeilijk te vertrouwen dat men is wie ze zeggen te zijn. Gebruikers zijn virtueel, en helaas heel soms onecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Kiekeboo...... ups&downs hier, even een kleine update..... zaterdag 18e uitschieter gehad , maar sinds zondag tot aan nu droog ! ik meld me perse niet na een uitschieter om dan al gelijk van alles te gaan beloven want dat legt er zo'n druk op of hoe je dat wil noemen, maar "we" pakken de draad weer op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Klopt Vol, ben soms zelf erg naief. Dacht juist op een forum als dit dat het niet zou gebeuren of juist wel bedacht ik me later. Heb zelf veel gelogen toen ik nog dronk. Kan een reden zijn. Jij gaat goed he? Althans zo lees ik je. Marq goed zo. Vallen en vooral weer opstaan, knap van je! Wil de mensen nog bedanken die destijds op mij reageerde ivm vriendin die mij erg had geraakt door te zeggen dat ik maar beter kon drinken omdat ik zo saai en niet leuk was etc zonder dat ik dronk. Heb het contact toen even afgehouden. Wat schetst mijn verbazing. Een whats app 3 dagen geleden dat ze zelf vindt dat ze teveel drinkt en nu aan gemeld is bij de Breider. Verslavings instelling. Nu kan ik haar reactie plaatsen en ga haar steunen. Uiteindelijk blij dat het zo gelopen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Succes Lars! Lekker bakkie koffie...de rest komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Smaragd, dat kan ik mij nog herinneren! Ongelofelijk hoe het leven kan lopen. Nu kun jij er voor haar zijn, toen kon zij er niet voor jou zijn. Ze was blind. Hopelijk kun je geduld en mildheid vinden om te geven waar je tóen zo'n behoefte aan had. Petje af voor jou Smaragd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden