Spring naar bijdragen

Zondag, 19 maat 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Eerste maandag is inderdaad weg.... 2 maandag doet het ook niet meer. 
Ik geef het op.
Had nog willen reageren op Spud, maar laat het wel.
Is misschien ook wel een teken van boven geweest, hihi.
Ga me hier wel nuttig maken. 
Zet de koffie maar weer even over naar hier.... 
Maak er wat van lui, dag dag.... 
warmhoudkan1.jpggrote koffiekan.jpgcola1.jpg

bekers.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water! Hallo man! 

Soothe! Mèn! Lang geleden! 

Ik las dat Soothe ging stemmen vanuit Utrecht. Als dat betekent wat ik denk ben ik blij. 

Ik heb sinds 5 jaar een LAT met een "Amsterdammer" van oorsprong. Hij is is BIJNA perfect behalve............need I to say more? Dus ik heb de laatste tijd aardig aan de rem getrokken. Die kunst beheers ik dus nog steeds. Doet me goed. Dus ik ga goed (genoeg). Niemand is perfect. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds 2 jaar heb ik een volledige (onbetaalde, wegbezuinigde) baan, en zo'n invulling van je leven maakt het meteen een stuk makkelijker en geeft me ook een waardevol gevoel. Daarnaast kook ik voor Thuisafgehaald Sociaal (zeg maar mensen in de kreukels) maar niet meer vast, dat was me teveel. En ik geef NL les aan een Syriër. Bijzonder verrijkend allemaal. Kortom, Houtje groeit en bloeit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij liggen we er weer uit als Forum? 

Ja Spirit, dat weet ik nog heel goed, Marieke44 was je toen. Ik weet nog precies welk CD-tje het was. Kwam uit de opruiming van haar huis nadat mijn moeder overleden was in 2008!

Inmiddels zijn we een opruiming verder, mijn vader is vorig jaar overleden (was lange weg........ver ook van waar ik woon.........heb nog lang voor hem gezorgd waar ik kon), maar zijn huis dus ook moeten leeg-en opruimen. Mijn ouders zijn maar 5 of 6 jaar getrouwd geweest in de zestiger jaren. 

Nu fase 3: geen ouders meer. 

 

bewerkt door Dubois
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...