Spring naar bijdragen

Zondag 5 Maart


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Kohtje:

Je mag niet hardlopen want het wil gaan regenen.
Regenen is 'de baas'. Regenen is Hogere Macht. :P

...en nu weg. Geen foutparkeerders.

Oh nee hoor ^^ Ik ben de hogere macht!! :D nogsteeds zon hier :rose: en heerlijk hardgelopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt volgend mij een goed werkende intuïtie Lady Jane, volgens mij schreef je dat je het gevoel had dat het goed was om alleen te gaan? En het was inderdaad goed :heart:

Vasja ben je nu echt als hoger macht 15 kilometer gaan rennen? Van het typen van die afstand raken mijn vingers al moe. Je hebt die regen misschien wel uitgesteld maar nu is ie er klaar voor hoor. De straten glanzen van de regen. 

Haha Wanderer, hebben je vader en de hond je fijn uitgelaten? 

Hoe gaat het Nadia? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, volgende maand is het al weer een  jaar geleden dat ik mijn herseninfarct heb gehad, en op een paar schoonheidsfoutjes, praten alsof ik zwaar bezopen ben omdat ook de helft van mijn tong verlamd was, of slepen met m'n been als ik moe ben, mag ik voor de rest niet klagen. Wel vaak nieuwe pantoffels kopen omdat m'n zolen gauw slijten.

Maar ik heb er veel voor terug gekregen. Vrienden(dinnen) waaronder een hele lieve genaamd Jane,  meer doorzettingsvermogen dan wat ik ooit gedacht had, en het belangrijkste,

hersens waarvan het soms lijkt of ze veel beter functioneren dan voorheen. Echt waar. Als er hersendelen uitvallen met een infarct kan het zijn dat andere delen van de hersenen

taken over nemen. Nou Die nieuwe delen heb ik nog nooit laten werken dus zijn die vers van de pers.:P

Maar het aller belangrijkste van alles is dat ik nooit de moed heb laten zakken, anders had ik nu in een rolstoel in een verzorgingstehuis gezeten. Diep van binnen voelde ik dat het lichamelijk goed zou komen.Geestelijk was het heel erg zwaar maar ook dat is nu redelijk goed.

Dus nooit opgeven, en alles als een uitdaging zien, en weten dat je alles voor elkaar kan krijgen als je maar geloofd in jezelf.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, dinnetje Bol♥

vanmiddag nog in de laatste pot volley; we stonden 8 punten achter en mijn maten gaven op, ik baalde als een stekker en heb alleen de woorden geef niet op gezegd en er kan nog van alles gebeuren, we wonnen met 2 punten verschil een paar minuten later. 1 maat bedankte me net per mail, want gaf toe dat hij op had gegeven. Simpel voorbeeldje natuurlijk, en een potje ballen dat gaat nergens over, maar de basisprincipes met hoe jij in het leven staat zijn dezelfde. Ik heb grote bewondering voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En.... en dat ben ik nog vergeten te schrijven. Over een kleine 2 mnd. ben ik een jaar rookvrij. Toch was de moeilijkste tijd niet het infarct, want ik was juist heel blij dat ik niet meer alleen was en lekker verwend zou worden. Ook het stoppen met roken viel heel  erg mee. Nee het ergste was de winterdepressie. Maar als het goed is heb ik daar ook geen last meer van de rest van m´n leven. Jongens we krijgen het nog goed.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...