Antoinnette Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goedemorgen Ik probeer er weer een goede dag van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Succes Suikertje! Dagpact: Lars Rosa 21 februari 2017 bewerkt door rosa45 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 En Lars ook natuurlijk. Iedereen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goedemorgen Lars en Rosa. bedankt Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Gaat goed! Ik weet alleen niet hoe ik een extra witregel kan voorkomen op m'n mobiel. Op mijn laptop weet ik het inmiddels. Voor de rest gaat alles wel goed. Ben alleen wel erg moe. Heb het gevoel dat ik alle ballen in de lucht moet houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Nee kan ik niet. Ik moet sterk zijn van mezelf. Dat is ook wat iedereen van mij verwacht. Gelukkig drink ik niet. Maar dat klinkt dan weer zo positief:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Geen idee. Mensen zeggen dat tegen mij: goh, wat ben jij sterk. Dus dan vind ik zelf dat ik dat dan ook maar moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Maar dat is wel eens vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ik moet er snel vandoor: moed, kracht en wijsheid gewenst aan iedereen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ja dat is het wel. Vind het wel lief van je dat je er naar vraagt Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Insgelijks Tomtom! Je lijkt wel een wervelwind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Rosa jowan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) . 21 februari 2017 bewerkt door rosa45 Geen echte reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Dat heeft eigenlijk niets met sterk zijn te maken. Ik dwaal een beetje af. Tijd om te vertrekken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Moet toch wel fijn zijn om te horen rosa maar ook goed voor jezelf zorgen hoor. Hier nog kiespijn vrij. Straks naar mijn werk voor een paar uur en dan een lening aanvragen bij de SON zodat ik mijn schuldeisers eindelijk kan afbetalen en de beslaglegging op mijn uitkering er af kan. Krijg ik voor het eerst in mijn leven vakantiegeld. Tip betaal nooit de schulden van je (ex) vriend want dan ben je zelf de pineut. Ben al mijn hele leven aan het afbetalen. Met die lening zit ik nog anderhalf jaar aan de SON vast en dan.....schuldvrij!!! Iedereen een fijne dag gewenst. 21 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Ja precies Lars. Klopt helemaal. Maar sorry, heb het berichtje net verwijderd. Voelde niet goed om dat hier te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Heb ik ook wel een handje van, om te zeggen dat ik wegga maar dan toch nog even terugkomen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Hoeft niet Lars. Wat je wilt. Ik maak er wel een rommelig zooitje van zo op de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goedemorgen! leuke tip, de app: Smipe niet om de beschrijving die je van jezelf krijgt voor waar aan te nemen, maar wel leuk om mee naar jezelf te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goedemorgen frummers.... Hier heerlijk geslapen, maar had eigenlijk nog wel even willen blijven liggen... In ieder geval staan koffie en thee weer klaar Buiten is het inmiddels helemaal licht, heerlijk, we lopen nu echt richting lente. En het ziet er naar uit dat het tot vanavond droog blijft, hier in het noorden dan... Nou, kom maar op met die dinsdag..... we zijn er klaar voor. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 En nu eerst dat smipe eens opzoeken.... Vol en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Lars Rosa jowan Kohtje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 14 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen, Dagpact: Lars Rosa jowan Kohtje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Goedemorgen Nadia en Kohtje Gaat het nog steeds redelijk met je? Heb net dat smipe even gedaan... Leuk!!!!!! Ben gek op allerlei testjes... hecht er over het algemeen niet veel waarde aan, maar gewoon voor de 'leuk'... Deze klopte heel erg, maar is dan ook gebaseerd op numerologie, en hoewel ik van nature erg nuchter ingesteld ben hecht ik daar toch net iets meer waarde aan. Verdiep me er toevallig de laatste tijd iets meer in en er klopt gewoon heel veel... Leuk dus Vol! Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Leuk he Yvon! Ik ben ook erg nuchter, maar hou er ook wel van om mezelf een beetje te kunnen plaatsen en van buitenaf te zien. Ik ga niet betalen voor meer dan die 2 gratis 'profielschetsen' maar ga die van mezelf wel bewaren en printen Een vraag .. wie van jullie kent de omgeving van Haarlem en heeft tips voor dagje met kinderen ? Een andere vraag .. wie van jullie hier heeft een museumjaarkaart ? 21 februari 2017 bewerkt door Vol Lika en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden