tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Een hele vroege start, een nacht met een hoop gemaal in mijn hoofd. Ik wens eenieder een mooie en droge zaterdag toe. Ik ga ook weer aan de slag met mijn herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ook hier vroeg wakker. Veel succes Tomtom en de rest die nog in dromenland is ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Gelukkig ben ik weer in slaap gevallen, nu wel wakker :-) Wat is de site gek geworden qua layout: ook als iemand iets "leuk" vindt, zie je dat niet terug als die persoon uitlogt? Beetje verwarrend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Morgen. Vind het alsnog vroeg voor een vrije dag, maar beter dan half vijf. Prettig dat je nog verder kon slapen Tomtom. Vriendin is ziek, dat is best ongezellig. Succes vandaag mensen. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen mensen, maak er een goede dag van Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Even naar buiten kan helpen Lars. Of aspirines. Of koffie, koffie helpt altijd tegen alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen Quinn en Lars. Ik zou even paracetemol nemen Lars. Nee geen plannen. Moet alleen boodschappen doen, kost me moeite genoeg, maar moet lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen frummers, Hier is de koffie dan.... En zo vroeg is het echt niet hoor, het is al licht en de vogels fluiten er al aardig op los..... Jammer dat vriendin ziek is Quinn, maar fijn dat jij nu voor haar kunt zorgen. Hoop dat je hoofdpijn snel weg is Lars.... En jaaaa, die lay-out.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Nee dat zal ik zelf moeten doen Lars. Moet wel zelfstandig blijven. Goedemorgen Bor, je bent toch altijd vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Heb je de boodschappen enigszins in de buurt dan Suikertje? Sterkte met de hoofdpijn Lars, twee paracetamol moet iets doen. En nee zeg, niks ontbijt op bed, vandaag vooral veel niks en rustig aan, want morgen gaan ze op wintersport. Maar thee is misschien wel een goed plan, tegen de koffie ging ze net grommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Niet fijn Lars, met hoofdpijn wakker worden. Hopelijk trekt het snel weg. Lekker kopje thee! Daar begin ik maar eens mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Gaat je vriendin op wintersport morgen quinn? Dan is het inderdaad te hopen dat ze snel opknapt. Niks aan moeten reizen en ziek zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Nee winkel is niet al te ver van mij vandaan Quinn, fijn weekend Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Quote: Kroeg droog verlaten. Niemand vroeg iets. Ook apart. Zo zie je maar weer. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er vreemd wordt opgekeken als iemand fris bestelt ipv alcohol.... Volgens mij is dat een ingebakken angst van mensen die stoppen met drinken.... Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 23 uur geleden zei Reacher: Reacher. Moet rennen. Fijne dag. En bedankt voor n hele fles cola Yvonne! Fleurtje: Elaba, nog wat over laten hé! Precies..... wel eerlijk delen Reacher.... als je Fleur lief aankijkt krijg je vast ook wel een glaasje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 4 minuten geleden zei Singbluesilver: Gaat je vriendin op wintersport morgen quinn? Dan is het inderdaad te hopen dat ze snel opknapt. Niks aan moeten reizen en ziek zijn Hmm ja, voorjaarsvakantie hier hè, traditie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 En een bakje koffie en extra knuffel voor Jannigje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ja, dat bedoel ik eigenlijk: de angst dat je uit moet leggen... En ik maak dus zelden of nooit meer dát dat gebeurt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ik heb in mijn sterke, nuchtere periodes nooit meegemaakt dat iemand echt doorvroeg over het niet drinken. Niet drinken is net zo normaal als weldrinken. Alleen als ik zei dat ik nooit meer dronk, dan werden er vragen gesteld en vond men het vreemd soms. Maar als je geen alcoholist bent, is het ook moeilijk te begrijpen. Of niet te begrijpen. Vandaag ben ik in ieder geval blij weer nuchter aan mijn herstel te kunnen werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen! Er is niets zo lekker dan op je gemak kunnen wakker worden. Ik kijk al uit naar mijn pensioen! Beterschap aan de zieken Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Reacher is er nog ni? Whoehoeee!! Mijne cola Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Hahaha Fleur, lekker van genieten hoor, zowel van de cola als van je vrije dag. Ik ga aan de slag mensen, Maak er een mooie dag van, hij komt niet meer terug.... Dag dag..... Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Rustig aan oudje Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen vroege mensen, ja, misschien is die angst iets uit te moeten leggen wel typisch iets voor ons. En er wordt ook veel niet gedraonken ja. Maar ook heeeeeeeeel veel wel. Ben doodop van deze week. Goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Nadia Heb een mooie dag allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden