bolletje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goeie morgen allemaal. Lika het zal misschien anders leuk worden. Heel veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goed geslapen maar wel vroeg en niet goed voelend wakker geworden. Tranendal vandaag. Het is allemaal zo uitzichtloos. Straks gesprek psychiater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 JGoedemorgen allen Sterkte vandaag Lika ^^ Welkom TomTom ^^ Sterkte Silver! er zullen betere tijden komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Ach Sbs... een bloemetje voor jou. Hopelijk heb je wat aan het gesprek met de psychiater zo. Vasja ik ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben. Word vast heel leuk. Welkom terug tomtom. Duurt weer even voordat het wat beter wordt. Maar het gaat komen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Sing..zakdoekjes voor je, om je tranen vandaag te drogen Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 7 minuten geleden zei lieve: Goeiemorgen, dagpact : QuinnRosaKohtjeReacher Lieve TomTom2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Sbs sterkte en hopelijk een goed gesprek vandaag. Ik hoop zo op betere tijden voor je Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goedemorgen allemaal, Nieuwe dag, nieuwe kansen (niet dat ik gedronken heb hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 1 uur geleden zei Reacher: Reacher. Moet rennen. Fijne dag. En bedankt voor n hele fles cola Yvonne! Elaba, nog wat over laten hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Waar zijn de tijden dat niemand cola wou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goedemorgen trouwens Voor mij is het elke vrijdag al weekend! Whoehoeeeee!! Fleurtje like Sis, droom je al wat beter? SBS, wordt helemaal beter! Niet opgeven.. Tomtom nummer 2 terug op de wagen? Vasthouden kerel..ik kan ni goe rijden..wacht es ff...ik heb niet eens mijn rijbewijs . Op de fiets dan maar! Jij mag in de bak vanvoor. Maar van mijne cola en koeken blijft ge af. Ik dwaal af. Focus! Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Lars, kom je vandaag terug piepen? jowan, waar zitte gij eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 (bewerkt) Wie we daar hebben....de gierige pin 17 februari 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 1 uur geleden zei Sis: Vasja ik ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben. Word vast heel leuk. Wat ga ik doen? XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Hier zouden we zeggen: "poepen (eigenlijk is het een antwerps woord dat er moet staan maar ik weet niet of dat mag) in onze schoen en morgen voortdoen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goeiemorgen allemaal Ik probeer wat bij te lezen maar het lukt me niet meer om alles goed te volgen. Nog steeds erg moe en zelfs te weinig puf om hier in te loggen. Wat een rotgriep was dit! Maar ik mag straks aan het werk... een mooie test. Ik lees een boel zorgjes en zorgen hier. Veel sterkte mensen!! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Een serieuze griep smart Das ni goe hé... Niet te veel ineens nu zenne. Goed zorgen voor jezelf smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Hoe krijg je de moderator nu weeral te pakken? Ik stel de vraag maar even hier... Ik kreeg vorig jaar 3 waarschuwingspunten. Dit jaar al 1 (kzen ni goe bezig peins ik). Maar bovenaan de persoonlijke berichten daaromtrent van de moderator geeft het 0 waarschuwingspunten weer. Staat er een termijn op deze punten? Nieuw jaar..blanco strafblad? En bij hoeveel punten vlieg je naar het onbewoond eiland? Of is dat een verrassing? Ik hou niet zo van verrassingen... Of het moest iets zijn dat ik supergraag wil natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Stoute Fleur!! Ik lees het wel. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goedemorgen.. Dagpact:QuinnRosaKohtjeReacher Lieve Tomtom2 Bor Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 (bewerkt) Fleurtje hi, Geen idee of zo'n punt vervalt. Ik heb 1 punt, al vanaf april 2016, dus mee het nieuwe jaar in. Wanneer een verbanning in het verschiet ligt, zou ik niet weten. Vraag jij maar eens hoe het zit. Denk dat jij dat goed kan. 17 februari 2017 bewerkt door Soothe Fleur is Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 57 minuten geleden zei fleurtje: Hoe krijg je de moderator nu weeral te pakken? Bij Start > Algemene informatie > Mededelingen staat een e-mail adres waar je de moderator kunt bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Ik lees wel mee hoor Spirit, alles droog hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Goedemiddag het gaat niet goed met mij, moet nu eigenlijk naar therapie zijn, lukte me niet. Kan de groep nog halen als ik nu op mijn fiets spring. Ga ik niet redden, de gedachte alleen al aan 40 min fietsen........en dan ook nog terug. Niet gaan is niet goed voor mij, maar ik krijg mijzelf de deur niet uit. ik voel me als een opgejaagd dier, angstig, bedreigd. Wil alleen maar ontsnappen, weg,, is gevaarlijk. Niet doen, niet de oude patronen volgen. Ik weet waar dat toe leidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Ik vind het akelig dat ik niet meer kan zien wie er is ingelogd, het geeft me een onveilig gevoel nu. Zo van: ik ben zichtbaar, maar ik weet niet wie er naar mij kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden