Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 februari


Vasja

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei spirit:

Merk nu toch wel dat de AD gaat werken, voel me anders, niet echt verkeerd hoor, alles komt meer binnen, meer gevoelens.

 

 

wel fijn dat zaken als AD ook wel besproken worden hier, ik ben na gebruik van een goeie 10jaar nu eindelijk aan het afbouwen en zit inmiddels op de helf en nog een week of 9 te geen om op 0 te komen en moet zeggen dat die helft waar ik nu op zit i.c.m. niet drinken mij wel  stukke beter doen voelen, alsof er een soort van dikke laag grauw/isolatie sluier is verwijderd , voel meer energie en scherper en minder in m'n zelf gekeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen, ik meld me ook nog even droog af van gisteren.

Ik vind het erg jammer dat ik niet meer kan zien wie een bericht geliked heeft. Merk dat ik ook geneigd ben om minder snel iets te liken aangezien je toch niet weet van wie of wat. Zijn er meer mensen die dit ook zo zien? Of juist niet zien;) En er zijn ook minder emoticons:(.Maar goed, nu genoeg geklaagd over dit onderwerp.

Nog steeds niet goed te pas Lars. Je was toch naar de dokter geweest. Heeft ie je nog wat gegeven qua advies of medicatie? Iig veel beterschap.

Ik heb zelf ook AD en merkte zo duidelijk het verschil toen ik de juiste medicatie eindelijk had. Het was even zoeken maar ik ben blij dat ik het toen niet opgegeven heb omdat ik dacht, nadat ik al zoveel verschillende AD had geprobeerd, dat ik niet meer te helpen was en dat ik me altijd zo zou blijven voelen. Daarom ben ook blij dat jij het verschil nu begint te merken want ik weet nog wat voor een opluchting dat toen voor mij was. Hopelijk heb je er veel baat bij Spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SiS, er zijn niet minder emoticons.  Categorieën aanklikken en dan Emoticons.                                                                                                                                                                                         

 

                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                         

 

 

 

bewerkt door Soothe
Beetje veel witte ruimte.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier op het forum Reacher!

Dagpact:

MarQ

Lars

Reacher

kohtje

Burchill

Bor

Spirit

Sis.

Ik heb vandaag een vrije dag en ben lekker in huis aan het prutsen. Eind van de middag naar mijn zus om lekker mosselen te eten en vanavond mag ik me weer lekker uitleven met volleyballen. Heb er nu al zin in.

Verder wil ik iedereen een heel fijne dag toe wensen. Veel liefs en een knuffel voor wie het kan gebruiken. Ze zijn helemaal gratis;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Het valt mij ineens op dat de onderschriften in onze berichten verdwenen zijn. Heb ik dat goed?                                                                                                                                       Zie ook niet waar dit in te stellen.

Ook kon je je gebruikersnaam een paar keer wijzigen.                                                                                                                                                                                                         Kan ik ook niet terug vinden. 

 

Een idee?        

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...