Singbluesilver Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Goedemorgen allemaal. Hier weer heel lang geslapen. Vandaag weer even creatief doen en wat gesprekken. Allemaal een goede dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 7 minuten geleden zei fleurtje: Zeg lars...gij staat bovenaan in t klassement...da gaat zomaar ni he!! Nee, maar dat klopt ook niet, want ik sta d'r helegaar niet in! Deklassementsrenner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hey, Bollie, 'n hele goeie dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Hier weer heel erg lang geslapen Dan moet eerst mijn rug weer bijkomen want au,au, vooral in de ochtend.! Straks even naar de markt (eigenlijk veel te koud voor) Vanmiddag naar de sauna met dochters (dat zijn de betere dingen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Ha Rapilos, lekker vanmiddag. Goed plan. Ik ga naar Toni Erdmann. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Ook veel plezier Lika Wie is Toni Erdmann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Rapilos hoi Waarom klik je dat niet bij Google in, dan weet je het toch. Waarom niet zelf even zoeken. Is toch niet zo moeilijk. Dag dag. 10 februari 2017 bewerkt door Soothe lettertje toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 1 uur geleden zei Soothe: Rapilos hoi Waarom klik je dat niet bij Google in, dan weet je het toch. Waarom niet zelf even zoeken. Is toch niet zo moeilijk. Dag dag. Oh ja, sorry, niet aan gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Dank je wel Had. Waar ik ineens vandaan kwam Fleurie? Ik wilde je een stevige knuffel komen brengen maar zoooooeeeeefffff weg was je 10 februari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Rapilos kan gebeuren. Ik vind het internet zo'n bron van informatie, dat wil ik je niet onthouden. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 7 minuten geleden zei spirit: Merk nu toch wel dat de AD gaat werken, voel me anders, niet echt verkeerd hoor, alles komt meer binnen, meer gevoelens. wel fijn dat zaken als AD ook wel besproken worden hier, ik ben na gebruik van een goeie 10jaar nu eindelijk aan het afbouwen en zit inmiddels op de helf en nog een week of 9 te geen om op 0 te komen en moet zeggen dat die helft waar ik nu op zit i.c.m. niet drinken mij wel stukke beter doen voelen, alsof er een soort van dikke laag grauw/isolatie sluier is verwijderd , voel meer energie en scherper en minder in m'n zelf gekeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Goedemiddag beste mensen, ik meld me ook nog even droog af van gisteren. Ik vind het erg jammer dat ik niet meer kan zien wie een bericht geliked heeft. Merk dat ik ook geneigd ben om minder snel iets te liken aangezien je toch niet weet van wie of wat. Zijn er meer mensen die dit ook zo zien? Of juist niet zien En er zijn ook minder emoticons.Maar goed, nu genoeg geklaagd over dit onderwerp. Nog steeds niet goed te pas Lars. Je was toch naar de dokter geweest. Heeft ie je nog wat gegeven qua advies of medicatie? Iig veel beterschap. Ik heb zelf ook AD en merkte zo duidelijk het verschil toen ik de juiste medicatie eindelijk had. Het was even zoeken maar ik ben blij dat ik het toen niet opgegeven heb omdat ik dacht, nadat ik al zoveel verschillende AD had geprobeerd, dat ik niet meer te helpen was en dat ik me altijd zo zou blijven voelen. Daarom ben ook blij dat jij het verschil nu begint te merken want ik weet nog wat voor een opluchting dat toen voor mij was. Hopelijk heb je er veel baat bij Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) SiS, er zijn niet minder emoticons. Categorieën aanklikken en dan Emoticons. 10 februari 2017 bewerkt door Soothe Beetje veel witte ruimte. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Welkom hier op het forum Reacher! Dagpact: MarQ Lars Reacher kohtje Burchill Bor Spirit Sis. Ik heb vandaag een vrije dag en ben lekker in huis aan het prutsen. Eind van de middag naar mijn zus om lekker mosselen te eten en vanavond mag ik me weer lekker uitleven met volleyballen. Heb er nu al zin in. Verder wil ik iedereen een heel fijne dag toe wensen. Veel liefs en een knuffel voor wie het kan gebruiken. Ze zijn helemaal gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hoi, Het valt mij ineens op dat de onderschriften in onze berichten verdwenen zijn. Heb ik dat goed? Zie ook niet waar dit in te stellen. Ook kon je je gebruikersnaam een paar keer wijzigen. Kan ik ook niet terug vinden. Een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hey ja! Ik heb ze gevonden. Dank je wel Soothe! Heb je misschien ook een antwoord i.v.m het liken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) De namen van de likers waren er net wel. Blijkbaar wordt er nog werk vericht. Denk dat het goed komt. Groet. 10 februari 2017 bewerkt door Soothe Lettertje te veel Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Ik zie dat van de verjaardagen. Bor, er is ook een niet rook forum. Er staat ook erg veel op het internet aan anti rook tips. En ... je moet het ook hier echt willen, er 100 % achter staan. 10 februari 2017 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Oh ja handtekening, dat klopt. Welnu dat is foetsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Bor, als je accountinstellingen aanklikt en dan aan de rechterkant '' profiel bewerken" staat je verjaardag bovenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Hihi gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Nu ga ik wat 'zinvols' doen. Krijg er de heebie-jeebies van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Tussen de slaapjes door even hier kijken. Maar ik heb weinig te vertellen, hoop dat die nare griep snel ophoepelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Bedankt voor het welkom en de roos . Vond het wel 'n beetje eng op het dagpact maar zo n welkom maakt blij. Beterschap Smart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Smartje, nog maar wat beterschap erbij dan... gotsarrie, moet nou voor elk zonnetje en/of roosje dat emoticonveld aanklikken... na één emoticonnetje is ie weg...?? klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden