Spring naar bijdragen

Zondag 29 januari


Vasja

Aanbevolen berichten

Mogge,

 

Lars doelt ws op Liesette. (waar zou ze zijn, hoe zou het gaan?)

 

Gosjemijne, ik heb van alles te doen zoals stoofperen schillen en paperassen ordenen

(liggen al 3 dagen uitgespreid op de grond :face-icon-small-shocked: ) Maar ik ben al 2 uren wakker en ik wil

eigenlijk lui op de bank bij de tv.....

 

Ondertussen ben ik best ook wel onrustig door alle beelden op social media over die massa's

mensen die protesteren bij JFK... het lijkt wel oorlog. Ik heb nog wel een petitie getekend, maar

de petities vliegen je om de oren. Het is buiten mijn macht om.... :(

 

Haddock: 27 punten maar? Daar zou mijn vriendje nooit genoegen mee nemen :P  die

slaapt al niet meer door mij (ach arme...)

 

Brr melig, onrustig en lui, een bijzondere combinatie deze ochtend :)

 

Voor de wandelaars: fijne looptocht! (het is nu droog toch?)

 

en fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit het schijnt dat, als je voor de tweede  keer Paroxetine gaat gebruiken, het langer duurt voor het begint te werken.  Kan wel 2-4mnd. duren.

Maar als je al van te voren weet dat het bij jou aanslaat kun je je daar wel op verheugen ja. Krijg jij het gewoon van je h.arts? En is er enige controle bij het gebruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag

Ik meld me weer na donderdag. Ik was weer door het ijs gezakt, figuurlijk, niet letterlijk. ❄️❄️❄️

Alles is dan chaos en paniek en wanhoop. weer proberen op te staan en verder te gaan.

Heftige therapie dagen.

Zo bij lezen.

Ik heb nog wel net je knuffel gelezen op donderdag Lika, die is meer dan welkom!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toiletprobleem is opgelost!
Niet hoeven poken en rommelen in de pot. Godzijdank!!
Nen hoop sodakristallen en wat schoonmaakazijn laten intrekken et voila! Dag drollen! Lang leve internet en het feit dat ik zoiets dan nog in huis had ook. Ik wou er nog van die ontstopkorrels bijgooien maar heb het maar gelaten. Geen idee of de boel dan zou ontploffen of niet.

Bollie  :heart: 
Sbs  :lips: 

Lars, dat is omdat ge die momenten meer zou appreciëren hé. Elke dag snoepen doet een mens weinig goeds. Hmm...da klopt ni...ik snoep daarvoor te graag. Soit! You get the picture hé



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit al 24 jaar aan de parxetine of seroxat (1 pot nat). Dus ik doe mee met de club!

Lieve Jannigje, lieve Jannigje, kom maar even hier ... *geeft Jannigje dikke knuffel*.

Gezwommen. Sta op huilen. Alles gaat verkeerd. Badpak kapot in centrifuge ( grrr is derde keer al!), gesneden. Etc. Denk dat het tijd van de maand is. Bij de Hema tompoucen gekocht en nu even mijn bedje in. Rust. Man kan er niet tegen als ik me zo voel. Gezegd dat ik een knuffel nodig heb en niet iemand die mijn gedrag afstotelijk vindt. Dat helpt. Ik kreeg een knuffel. Hij kan er weinig aan doen, maar ik ook even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Bol, wat hoop ik dat dit het eerste merkbare begin van verbetering is !

Sing .. sterkte joh x

Lars, weer opgeknapt ?

Ik was weekendje naar mijn zus, verjaardag van mijn nichtje. Gezellig met ouders/haar schoonouders/en zijn grootouders, blijven slapen en nu weer lekker thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ben je lief .. ik ben blij voor je dat het zwarte wat minder zwart lijkt te worden

 

Ik weet nog heel goed dat ik een paar jaar terug (met seroxat/paroxetine ook) op een ochtend wakker werd en voelde dat de zware last minder zwaar drukte. Lucht. Alsof ik boven kwam dobberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk aan die berichtjes heb ik veel Vol :lips:   Janina en Lika hadden ook al zoiets geschreven. Ik zet het vast zodat ik het kan lezen als ik me even niet zo prettig voel.

Hoop trouwens dat SBS ook haar ervaringen schrijft hier, want de eerste weken zijn  niet zo makkelijk en dan kunnen we helpen als het moet.

 

Nou vergeet ik toch weer m´n allerliefste guppie Fleurie :heart:  :rose:  :lips:  :heart:  :rose:  :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...