smart Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Mogge, Lars doelt ws op Liesette. (waar zou ze zijn, hoe zou het gaan?) Gosjemijne, ik heb van alles te doen zoals stoofperen schillen en paperassen ordenen (liggen al 3 dagen uitgespreid op de grond ) Maar ik ben al 2 uren wakker en ik wil eigenlijk lui op de bank bij de tv..... Ondertussen ben ik best ook wel onrustig door alle beelden op social media over die massa's mensen die protesteren bij JFK... het lijkt wel oorlog. Ik heb nog wel een petitie getekend, maar de petities vliegen je om de oren. Het is buiten mijn macht om.... Haddock: 27 punten maar? Daar zou mijn vriendje nooit genoegen mee nemen die slaapt al niet meer door mij (ach arme...) Brr melig, onrustig en lui, een bijzondere combinatie deze ochtend Voor de wandelaars: fijne looptocht! (het is nu droog toch?) en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Goedemorgen Dagpact: Nadia Lars Lieselotje kohtje Burchill smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Hoi, Goedemiddag Hier slechte week achter de rug, houdt nooit op. Maar goed, anderen gaat het vaak nog slechter helaas. Sbs sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Spirit het schijnt dat, als je voor de tweede keer Paroxetine gaat gebruiken, het langer duurt voor het begint te werken. Kan wel 2-4mnd. duren. Maar als je al van te voren weet dat het bij jou aanslaat kun je je daar wel op verheugen ja. Krijg jij het gewoon van je h.arts? En is er enige controle bij het gebruik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Dag Ik meld me weer na donderdag. Ik was weer door het ijs gezakt, figuurlijk, niet letterlijk. ❄️❄️❄️ Alles is dan chaos en paniek en wanhoop. weer proberen op te staan en verder te gaan. Heftige therapie dagen. Zo bij lezen. Ik heb nog wel net je knuffel gelezen op donderdag Lika, die is meer dan welkom!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Kunnen wel een paroxetine club gaan beginnen. Hier dag 2. Verder man met kinderen net geweest. Was moeilijk maar ook fijn. Leuke dingen gaan altijd snel voorbij lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Beetje laat. Maar dagpact stekker. Ben met de jongste naar een voostelling over een jongetje die alles al hebt maar ook de maan moet hebben. Fijn om saampjes te gaan en nuchter te zijn. Fijne dag nog knuffel Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Lastig Fleurtje helemaal omdat geiten nogal wat afscheiten. Da ge het mor weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Lijkt me een fijn verhaal Stekker! Komt me ook bekend voor maar kan zijn dat ik het verwar met iets anders...t zou den eerste keer niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Toiletprobleem is opgelost!Niet hoeven poken en rommelen in de pot. Godzijdank!!Nen hoop sodakristallen en wat schoonmaakazijn laten intrekken et voila! Dag drollen! Lang leve internet en het feit dat ik zoiets dan nog in huis had ook. Ik wou er nog van die ontstopkorrels bijgooien maar heb het maar gelaten. Geen idee of de boel dan zou ontploffen of niet.Bollie Sbs Lars, dat is omdat ge die momenten meer zou appreciëren hé. Elke dag snoepen doet een mens weinig goeds. Hmm...da klopt ni...ik snoep daarvoor te graag. Soit! You get the picture hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Ik zit al 24 jaar aan de parxetine of seroxat (1 pot nat). Dus ik doe mee met de club! Lieve Jannigje, lieve Jannigje, kom maar even hier ... *geeft Jannigje dikke knuffel*. Gezwommen. Sta op huilen. Alles gaat verkeerd. Badpak kapot in centrifuge ( grrr is derde keer al!), gesneden. Etc. Denk dat het tijd van de maand is. Bij de Hema tompoucen gekocht en nu even mijn bedje in. Rust. Man kan er niet tegen als ik me zo voel. Gezegd dat ik een knuffel nodig heb en niet iemand die mijn gedrag afstotelijk vindt. Dat helpt. Ik kreeg een knuffel. Hij kan er weinig aan doen, maar ik ook even niet. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Dank je Lika, Fijn fat je man er even voor je was. Lekker een kruik mee en. Even pas op de plaats? SSB: ik wens je heel veel sterkte Lika, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Zo iets Smart? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Och Bol, wat hoop ik dat dit het eerste merkbare begin van verbetering is ! Sing .. sterkte joh x Lars, weer opgeknapt ?Ik was weekendje naar mijn zus, verjaardag van mijn nichtje. Gezellig met ouders/haar schoonouders/en zijn grootouders, blijven slapen en nu weer lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 of is ie meer van de klassieke soort? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 nog eentje om het af te leren. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 SBS slik jij ook Paroxetine????? Goh das toevallig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Lika voor jou Vol ff wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 waar moet ik op wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Voor jou Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Fijn dat je je beter gaat voelen Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 wat ben je lief .. ik ben blij voor je dat het zwarte wat minder zwart lijkt te worden Ik weet nog heel goed dat ik een paar jaar terug (met seroxat/paroxetine ook) op een ochtend wakker werd en voelde dat de zware last minder zwaar drukte. Lucht. Alsof ik boven kwam dobberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 (bewerkt) Kijk aan die berichtjes heb ik veel Vol Janina en Lika hadden ook al zoiets geschreven. Ik zet het vast zodat ik het kan lezen als ik me even niet zo prettig voel. Hoop trouwens dat SBS ook haar ervaringen schrijft hier, want de eerste weken zijn niet zo makkelijk en dan kunnen we helpen als het moet. Nou vergeet ik toch weer m´n allerliefste guppie Fleurie 29 januari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 hondenwandeling volooid. geen regen, zonnetje zelfs. 30 soortgenoten bij elkaar. mooi gezicht en geluid. hier geen seroxat. sorry. aan mij heb je dus nix. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Fijn voor de dames hier die Seroxat kunnen verdragen en er baat bij hebben, toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden