Spring naar bijdragen

Sterk spul


Hallo

Aanbevolen berichten

Jij ook. Heel veel dingen vandaag. Al wat van de agenda gegooid. Mijn energie is beperkt door Burn Out en regeren is vooruitzien hė? Dus mezelf lucht tussen de dingen geven is heeeeel belangrijk. Parodontoloog vandaag en dat is megavervelend. Maar het gaat goed komen. En hoe ziet jouw dag eruit?

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Bedankt voor jullie belangstelling

Ik heb idd beter geslapen en de dag zonder alcohol zit er weer op.

S,morgens maar dat is geen probleem ga ik met mijn vriendin naaien we komen elke dinsdag bij elkaar, vanmiddag heb ik nog niks gepland mijn man heeft vandaag vrij die let wel op dat ik niet ga drinken.

Ik stel voor om naar de bossen te gaan er ligt hier sneeuw.

Vandaag voel ik mij goed en heb er zin in

Ik drink niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Hallo, excuus. Ik dacht dat Vasja op haar draadje een vraag aan mij stelde en begon daar een heel verhaal over mijn wel en wee. Maar het is jouw draad. Sorry! Ik haal mijn reactie hierboven weg als je dat liever hebt. Ziet er goed uit je dagplanning. Super zelfs. Dat gaat vast goed komen! Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lika ik heb gegoogeld wat paradontaloog is oa implantatie moet je dat ondergaan of iets anders het lijkt me pijnlijk.

Ik iedergeval heel veel succes.

Jij moet het dus rustig aan doen met je burn-out ik weet er alles van mijn man heeft het gehad met pleinvrees erbij.

Zelf kan ik zo goed als mijn tijd indelen want ik werk niet meer volgende maand word ik 63 jaar.

Mijn man moet het nog 1 jaar en 3 maanden uitzingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook. Heel veel dingen vandaag. Al wat van de agenda gegooid. Mijn energie is beperkt door Burn Out en regeren is vooruitzien hė? Dus mezelf lucht tussen de dingen geven is heeeeel belangrijk. Parodontoloog vandaag en dat is megavervelend. Maar het gaat goed komen. En hoe ziet jouw dag eruit?

Hoi Lika, 

 

Alchohol zorgt voor depressie en depressie zorgt ervoor dat je alcohol gaat drinken. Ik heb ook met een burn out thuisgezeten en heb mijzelf toen een slag in de rondte gezopen. Dat zorgde voor alleen maar meer problemen. 

Heel goed dat je een planning maakt. Dat heeft mij enorm geholpen. Alles komt neer op rust en regelmaat en heel veel structuur. Zorg dat je alles op een rijtje krijgt en precies weet hoe de week eruit gaat zien. Tackle problemen en stel ze niet uit. Het was voor mij enorm eng om al mijn problemen één voor één aan te pakken. Schulden, ruzies, rommel enz, ik heb ze allemaal opgelost. Dit zorgde voor een enorme rust en geen drang meer om te drinken als uitvlucht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keesje, daar heb je gelijk in RUST REGELMAAT REINHEID de 3 r

Dat is bij mij ver te zoeken. Daar moet ik dan ook hard aan werken .

REINHEID past ook bij mij in het rijtje, bij mij bedoel ik daarmee een schoon opgeruimd huis dat geeft ook rust in je hoofd.

Bv gisteren genaaid, te veel achter elkaar en natuurlijk wil ik het afhebben en gun mezelf geen RUST tussendoor.

Komt mijn dochter met kleindochter nog even langs terwijl ik gepland had om piano te oefenen REGELMAAT tegen etenstijd geen zin in koken terwijl het mijn planning was om het gekozen menu van manlief te koken.

Dat werd stokbrood met zalm en kaas en die beruchte fles wijn.

En nu zit ik tegen stof, draden centimeter 2 naaimaschine,s patroonpapier en de hele reutemeteut aan te kijken.

Geen leuk begin van de dag

Als ik erover terug denk is dit toch heel belangrijk voor mij want als ik mezelf rust en regelmaat had gegund die dag had ik ook gekookt.

Nu maar eerst opruimen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vasja de bossen is het dus niet geworden had ik het maar gedaan zie boven de planning.

Lars goed doorgekomen maar wel met alcohol

Planning vandaag

3 x honden uitlaten

Opruimen, rust tussendoor met een kopje thee, lezen, de naaimachines zijn nog beneden en maak het broekje af dan kunnen de naaimaschines naar boven

Pianoles, koken, en geen wijn voor vandaag

Lika idd de 3 R heel belangrijk

bewerkt door Hallo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rust en regelmaat is nog ver te zoeken, maar ik probeer het dat kan ook niet van de ene op de andere dag

ik ben nu moe en meestal ga ik dan alcohol drinken om rustiger te worden, anders ga ik me zelf weer opjagen van ik moet nog dit en dat belachelijk want morgen is er weer een dag.

Maar nu lig ik boven op bed met m,n ipad zo rust ik toch uit en de wijn is ver te zoeken.

Vanavond een kopje thee en dan is de dag weer voorbij zonder alcohol.

Een alternatief drankje ga ik zoeken koolzuurhoudende dranken lust ik niet, kruiden thee en diksap drink ik het meest en overdags water.

Hebben jullie een suggestie wat drinken jullie zoal s,avonds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...