Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Met mij gaat het ook goed, griep dus ook geen trek :-) Ben het weekend prima doorgekomen. Het begint mij steeds beter te bevallen zo!! We gaan gewoon weer door :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Thumbs up! :-) Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Oei griep Wanhoopje? Kom zo even thee met honing op jouw draadje brengen. Is inderdaad een goede manier om van drank af te blijven. Hoe is het Vasja? Wat is al die afleiding en mag ik een beetje van je? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ja hoor je mag het allemaal hebben!! XD Het zijn de laatste loodjes voor mijn opleiding en het DENKEN aan afvallen... Door het denken alleen al ga ik meer eten XD Dat ik nog niet moddervet ben verbaast me Maargoed, VOORWAARTS!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Wat ga je goed Vasja! Hmmm lekker snoepen! Hoelang drink je nu niet meer? En wat hoor ik nu, volgende missie afvallen? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 (bewerkt) Denken aan afvallen kan ik ook heel goed. Daar ben ik misschien wel het best in van alles! Daar help ik dan wel mee. Zijn er vrijwilligers om de opleiding van Vasja over te nemen? 28 februari 2017 bewerkt door Reacher Hihi grappige typfout Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 @Lieselotje: vanaf 12 februari drink ik weer niet ^^ Afvallen wil ik ja, maar ik wil niet minder gaan snoepen xD @Reacher: samen lekker gaan denken aan afvallen en de katten op rantsoen xD want die zijn écht te dik en moeten echt dieetbrok ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Nieuwe hardloopschoenen gekocht met deze hopenlijk geen last van m'n knie bij het lopen en kan ik me inschrijven voor die 15 km Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 heel goed van je. Knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Hi wat goed, je gaat voor de 15 kilometer! Stoer hoor. Ik ben er na een uur wel klaar mee mestal... maar het is goed om een doel te stellen. Hoe gaat het verder met je opleiding en niet drinken? Als je straks die 15 kilometer loopt val je vanzelf af hoef je je nu nog niet aan te denken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 3 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Niet drinken gaat heel goed! ^^ zou bijna vergeten dat het een probleem was xD Opleiding geeft wel wat stress opt moment, maar laatste loodjes! Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Wat voor stress? Moet je veel opdrachten nog maken of nog veel leren? Is stress een trigger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Jaaa druk met een opdracht ^^ Is geen trigger op dit moment, want als ik ga drinken dan weet ik zéker dat ik het verkloot XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Hee zet m op he Vasja !! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Veel succes Vasja met de laatste loodjes! Wanneer ben je dan klaar en wat voor papiertje neem je dan in ontvangst? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Aaah dankjulliewel nu kan ik er weer tegenaan!! In april zal ik mijn papiertje in ontvangst nemen ^^ Het niet-drinken zorg ervoor dat er heel veel herinneringen terugkomen van vroeger, van baantjes die ik heb gehad en situaties van vroeger. Soms situaties waar ik mij toentertijd heel erg slecht over voelde, maar nu kan relativeren en VERWERKEN. Ik heb ook boeiendere gesprekken met m'n Lief, omdat ik niet steeds bezig ben met: "Merken ze het? Ruiken ze het?" of gewoon in coma zijn, of daar van herstellen...... BLIJ BLIJ BLIJ!! Niet alles is gemakkelijk hoor, het leven is toch maar een raar iets en het leven is een strijd. Maar beter nuchter de strijd aangaan dan half lam xD Phaedra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Topper!!!! Ga zo door! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Goed om te lezen dat je gesprekken met je lief boeiender zijn, dat is ook vette winst, waar je van te voren niet bij stil staat als je wilt gaan stoppen met drinken. Kan bij het rijtje voordelen. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 De herinneringen komen ook bij mij steeds meer terug, Ook nu na bijna 2 jaar nog steeds nieuwe, of verder uitgediepte herinneringen. Sommige leuk, andere iets minder, of pijnlijk, maar ik kan er nu mee omgaan. Beter relativeren. Soms kan ik er niks meer mee. Die belanden in het hokje " blijf daar en ik wil dat nooit meer meemaken". Uiteraard drank gerelateerd. Ook wel verdrietige momenten, maar ook dat hoort erbij. En nu lekker doorgaan met nieuwe herinneringen maken :-). Zoals ik laatst al ergens schreef, ik kan het niet meer goedmaken, maar ik kan er nu wel zijn voor de mensen om mij heen die ik liefheb. Mooi om te lezen van je. Je gaat goed! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 4 uur geleden zei Reacher: Goed om te lezen dat je gesprekken met je lief boeiender zijn, dat is ook vette winst. Toevoeging @Reacher: ze zijn NOG boeiender geworden xD hihihihi xD @Phaedra: Ja precies, relativeren! De nieuwe schoenen doen het goed! Hierdoor geen last meer van m'n knie gelukkig ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Vasja ik heb de reep alvast voor je opengemaakt kun je meteen aanvallen! Wat ben je goed bezig Vasja en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Oew lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Heb je er goed van kunnen smullen? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Dat is nou weer een beetje jammer Lieselotje Vasja heeft hem helemaal alleen opgegeten! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Reacher jij had van de week ook een reep voor jou alleen. Niet alles willen he ;-) HOe gaat het vandaag Vasja?? Reacher en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden