Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 januari


Aanbevolen berichten

Dagpact:

Nooitgenoeg
Quinn
Lars
Leila
Momentum 
Kohtje
Nadia

jowan

Kruidenthee

Bor

Asterix

Smart

Spirit

Sita
 
Goedemorgen :sun:
 
Hardlopen hoeft maar 20 minuten en dan maak je al aan!! Hoe moe je ook bent (oke, binnen de grenzen dat je niet neerstort ;) ), het geeft wat! Speciaal bij depressie en burnouts. Echt aan te raden. Sorry als ik te enthousiast hierover ben, maar ik ben hardloopster in hart en nieren en nee geen snelle lange afstanden maar als 'medicatie'.
 
Sterkte, liefs en kracht voor iedereen die het nodig heeft. Jullie zijn het waard!  :heart:  :rose: Ik ook :blush: !
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij wordt blij van hardlopen SvDolphin, een ander die doet wellicht graag dansen, of zwemmen of weet ik veel. Als je iets doet buiten je comfortzone dan krijg je daar een trots gevoel van als het lukt maar als je je doel te ver buiten je comfortzone stelt; wat je niet kan halen dan wordt je elke keer bevestigd in je falen in het bereiken van dat doel. Vaak is het dan een doel dat niet van jezelf is maar een ander die op jou projecteert dat hardlopen goed is (bedrijfsarts, leidinggevende....) Want eigenlijk is de gedachtegang ik word enthousiast van hardlopen en mij helpt het dus bij een ander werkt het ook op die manier. Terwijl die ander anders is. Daarom vind ik zo sterk van laat diegene zelf kiezen waar diegene blij van word. Waar je zelf blij van word en energie van krijgt, dat is wat je moet doen bij een burnout en eigenlijk altijd in je leven....

 

Wef fijn voor jou dat je zo gelukkig word van lopen Dolfijn. :rose:

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk nergens energie voor, zit nog midden in mijn Burn out kennelijk, het hoogst haalbare is wandelen. Dat heb ik in de vakantie dan ook wel veel gedaan. Hoef ik niet na te denken en geen extreem zware inspanning. Normaal gesproken ben ik een lezer maar ook daar heb ik nu de concentratie niet voor. Ik hang wat op de bank en kijk wat suffe series. Iedere dag hoop ik dat als ik wakker wordt het gewoon voorbij is en ik me weer helemaal happy en energie vol voel. Dit is tegelijk voor mij ook een enorme trigger.ik kan nu niet zeggen dat ik me zo gezond voel sinds ik niet meer drink. Ik weet dat dat natuurlijk niet echt zo is maar het voelt wel zo. Vaag verhaal denk ik maar zo voelt het nu eenmaal. Ik kan het gewoon heel erg missen: De energieke vrolijke S. Tegen de nu opgebrande, vechtend met nieuwe emoties en gevoelens S. Kan er soms zo van balen en dat soms is nu. Sorry jongens maar kan er even niks anders van maken. Bah

bewerkt door Singbluesilver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Nooitgenoeg

Quinn

Lars

Leila

Momentum

Kohtje

Nadia

jowan

Kruidenthee

Bor

Asterix

Smart

Spirit

Sita

Sbs

Zet mezelf op het dagpact als stok achter de deur. Vakantie ging heel positief continue mijn gezin om mij heen werkt prima. Nu weer hele dagen alleen thuis met al mijn gedachtenspinsels en de stress die weer toeneemt. Het gaat niet goed. Nog een uur dan komt iedereen weer thuis. Gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...