smart Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Goedemorgen.. Dagpact: Nooitgenoeg Quinn Lars Leila Momentum Kohtje Nadia jowan Kruidenthee Bor Asterix smart Goeiemiddag en we gaan er weer voor! fijne dag! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Erik! Dat is precies mijn stress. Precies! Geen harsloopschoenen, huilend (na 2 nachten slecht slapen) naar en bij bedrijfsarts en alles. WoW.... precies zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Hoi lika wat vervelend. Misschien brengt het gesprek goede dingen.. je kan en mag altijd nee zeggen. Ik ben bezig in het boek de macht van kwetsbaarheid. Veel herkenning en goed te lezen.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Dagpact: NooitgenoegQuinnLarsLeilaMomentum KohtjeNadia jowan Kruidenthee Bor Asterix Smart Spirit Sita Goedemorgen Hardlopen hoeft maar 20 minuten en dan maak je al aan!! Hoe moe je ook bent (oke, binnen de grenzen dat je niet neerstort ), het geeft wat! Speciaal bij depressie en burnouts. Echt aan te raden. Sorry als ik te enthousiast hierover ben, maar ik ben hardloopster in hart en nieren en nee geen snelle lange afstanden maar als 'medicatie'. Sterkte, liefs en kracht voor iedereen die het nodig heeft. Jullie zijn het waard! Ik ook ! smart en poly reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 (bewerkt) Jij wordt blij van hardlopen SvDolphin, een ander die doet wellicht graag dansen, of zwemmen of weet ik veel. Als je iets doet buiten je comfortzone dan krijg je daar een trots gevoel van als het lukt maar als je je doel te ver buiten je comfortzone stelt; wat je niet kan halen dan wordt je elke keer bevestigd in je falen in het bereiken van dat doel. Vaak is het dan een doel dat niet van jezelf is maar een ander die op jou projecteert dat hardlopen goed is (bedrijfsarts, leidinggevende....) Want eigenlijk is de gedachtegang ik word enthousiast van hardlopen en mij helpt het dus bij een ander werkt het ook op die manier. Terwijl die ander anders is. Daarom vind ik zo sterk van laat diegene zelf kiezen waar diegene blij van word. Waar je zelf blij van word en energie van krijgt, dat is wat je moet doen bij een burnout en eigenlijk altijd in je leven.... Wef fijn voor jou dat je zo gelukkig word van lopen Dolfijn. 10 januari 2017 bewerkt door erik smart, poly en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Lidia, kennelijk was het gisteren dat je mee deed op het dagpact: kom je ook weer meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 (bewerkt) Ik heb eigenlijk nergens energie voor, zit nog midden in mijn Burn out kennelijk, het hoogst haalbare is wandelen. Dat heb ik in de vakantie dan ook wel veel gedaan. Hoef ik niet na te denken en geen extreem zware inspanning. Normaal gesproken ben ik een lezer maar ook daar heb ik nu de concentratie niet voor. Ik hang wat op de bank en kijk wat suffe series. Iedere dag hoop ik dat als ik wakker wordt het gewoon voorbij is en ik me weer helemaal happy en energie vol voel. Dit is tegelijk voor mij ook een enorme trigger.ik kan nu niet zeggen dat ik me zo gezond voel sinds ik niet meer drink. Ik weet dat dat natuurlijk niet echt zo is maar het voelt wel zo. Vaag verhaal denk ik maar zo voelt het nu eenmaal. Ik kan het gewoon heel erg missen: De energieke vrolijke S. Tegen de nu opgebrande, vechtend met nieuwe emoties en gevoelens S. Kan er soms zo van balen en dat soms is nu. Sorry jongens maar kan er even niks anders van maken. Bah 10 januari 2017 bewerkt door Singbluesilver Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Dagpact: Nooitgenoeg Quinn Lars Leila Momentum Kohtje Nadia jowan Kruidenthee Bor Asterix Smart Spirit Sita Sbs Zet mezelf op het dagpact als stok achter de deur. Vakantie ging heel positief continue mijn gezin om mij heen werkt prima. Nu weer hele dagen alleen thuis met al mijn gedachtenspinsels en de stress die weer toeneemt. Het gaat niet goed. Nog een uur dan komt iedereen weer thuis. Gelukkig Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 En nu nog een half uur. Hou vol. Heb je voldoende gegeten? Dat adviseert Bolletje altijd en is volgens mij een wereld tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Heb al een pak koekjes op gegeten net. Lijkt wel wat te helpen haha Dank je meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Dat is mooi, want anders moet je van MijnGerrit met je schoenen onder de douche gaan staan. Daar ben je dan mooi klaar mee. Komt gezin thuis, sta jij daar met je schoenen onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Herkenbaar verhaal SBS, combi burnout en overgang misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Dat zou wel heel debiel zijn. Huilend in bed dan maar. Ben er gewoon af. Maar ik weet dagen als deze gaan ook voorbij. Van mij mocht het nu wel avond zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Overgang asterix? Geen idee eigenlijk moet ik daar ook nog rekening mee gaan houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Gezien jouw leeftijd wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Hmmm dacht dat dat pas na de 50 kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Maar ja als dat zo is wat kun je er dan aan doen? Moeder natuur gaat zijn gang toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Misschien met de pumps aan onder de douche? smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Dan willen we foto's. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 De jeugd druppelt hier weer binnen. Afleiding!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Foto's zijn niet geoorloofd in dit stadium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Dank voor de tip, nooitgenoeg. Ik zal eens kijken of dat ook helpt. Wie weet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Hoef vanavond niet sociaal te doen en voel me alsof ik spijbel. Doe ik ook, ik zou nu moeten slapen of in elk geval rusten. Blijkbaar ben ik druk aanwezig geweest vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 En is dat zo? Dat je druk aanwezig was? En zoja is dat dan zo heel erg of werkte het storend voor anderen ofzo? Gewoon even benieuwd ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden