kale Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Pfff wat een dag, wat een strijd.Hoofdpijn, geen rustEind van middag fles beerenburg gehaald..Zonet gemengt met cola weer weg gezetLig nu op bank en rook een joint, denk dat ik me rust weer wat vind..Dit is dag 15, en zoals het nu staat na lang twijfelen kom ik hem toch droog door..Denk dat ik maar vroeg ga slapen,*, maar ben ik morgen weer blij.Moet mijn doelen voor ogen houden!Fijne jaarwisseling iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Lange termijn korte termijn Kale. Je wil je lange termijn doelen halen en dat kan alleen maar door vandaag de eerste niet te nemen. Gooi weg die Beerenburg. Gewoon door de gootsteen. Hebben we hier allemaal wel eens gedaan. Gekocht, gewacht (klasse!) en daarna door de gootsteen. Ik kan je verzekeren: dat voelt goed. kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Pfff ja ga ik ook doen! Waarom moet het nu zo zwaar zijn allemaal.. Word er gek van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 En daarna ga je minstens 3 gekke grappen verzinnen of op het internet opzoeken en die zet je op de draad van het Arrenslee Kerstpact, want daar gebeurt momenteel helemaal geen donder en daar worden wij medefrummers heel zenuwachtig van. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Hahaha ik zal zien wat ik voor je kan betekenen Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Kop op Kale, Eindig en begin het jaar goed. Doorspoelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Heb je al eens een nuchtere nieuwjaarsochtend meegemaakt? Dat is echt een lekker gevoel. kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Pff het litertje is al weer doorgespoeld kruidenthee. kruidenthee67 en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ja Meya, vorig jaar, maar had t toen er niet zo zwaar mee.. Toen 3 maand van drank af geweest. Daarna zo nu en dan en toen meer dan 10.000 aan drank en drugs er door heen gejaagt Nu dus weer 15 dagen nuchter, Op na de 16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Hahaha Gerrit Met kleren aan? Waarom? Doe jij dat ook altijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Check Vraagje. Jij opent steeds een nieuw draadje onder Dit en Datjes en Dagdraad. Niks mis mee. Maar de meesten van ons hebben één eigen draad onder Wie is Wie. Het grote voordeel is dat wij dan kunnen terugscrollen om te kijken hoe het ook al weer zat, en wat er al is gezegd. Zo vraag ik me nu af: doe je het alleen of is je huisarts betrokken? Maar misschien heb je dat al eerder uitgelegd kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ow hahaha Ja dat werkt natuurlijk beter.. Ben nog niet zolang op het forum, maar weer wat geleerd! Doe ik dat de volgende ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Met dit forum is een goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ja snap wat je bedoelt, afleiding.. Ik doe het nu met wiet.. Dat wil ik van maart afbouwen als alles goed gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Nou kerel, dat je zooooo sterk bent geweest om het zaakje weg te gooien is een groot compliment waard. Dat lukt echt een hele hoop mensen niet. Wat heb je na zo'n  korte tijd al veel  wilskracht opgebouwd. Hartstikke fijn dit te lezen. Een grote pluim voor je.     kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Dankje bolletje! Het valt me zwaar, maar ben blij dat ik weer wat rustiger ben..☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Goeie muziek opzetten leidt misschien ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ja kijk nu wat tv, gaat gelukkig al beter. Beetje eten en drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Supersterk van je! Fijne avond. kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Dankje, jullie ook allemaal een fijne avond en bedankt voor de steun!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Jaa zeker Lars gelukkig wel! Hoop dat t mooi weer word, dan ga ik een lange wandeling maken Jan1000, smart en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Goed zo!! kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Respect kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Vroeg in slaap gevallen, maar nuchter en fit Skyer en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Gelukkig nieuwjaar allemaal! kruidenthee67 en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden