Spring naar bijdragen

Wat een dag


kale

Aanbevolen berichten

Pfff wat een dag, wat een strijd.
Hoofdpijn, geen rust
Eind van middag fles beerenburg gehaald..
Zonet gemengt met cola weer weg gezet

Lig nu op bank en rook een joint, denk dat ik me rust weer wat vind..

Dit is dag 15, en zoals het nu staat na lang twijfelen kom ik hem toch droog door..
Denk dat ik maar vroeg ga slapen,
*, maar ben ik morgen weer blij.
Moet mijn doelen voor ogen houden!

Fijne jaarwisseling iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange termijn korte termijn Kale. Je wil je lange termijn doelen halen en dat kan alleen maar door vandaag de eerste niet te nemen.

Gooi weg die Beerenburg. Gewoon door de gootsteen. Hebben we hier allemaal wel eens gedaan. Gekocht, gewacht (klasse!) en daarna door de gootsteen. Ik kan je verzekeren: dat voelt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check

Vraagje. Jij opent steeds een nieuw draadje onder Dit en Datjes en Dagdraad. Niks mis mee. Maar de meesten van ons hebben één eigen draad onder Wie is Wie. Het grote voordeel is dat wij dan kunnen terugscrollen om te kijken hoe het ook al weer zat, en wat er al is gezegd.

Zo vraag ik me nu af: doe je het alleen of is je huisarts betrokken? Maar misschien heb je dat al eerder uitgelegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kerel, dat je zooooo sterk bent geweest om het zaakje weg te gooien is een groot compliment waard. Dat lukt echt een hele hoop mensen niet. Wat heb je na zo'n  korte tijd al veel  wilskracht opgebouwd. Hartstikke fijn dit te lezen. Een grote pluim voor je. :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...