Sowhat Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ben er eigenlijk helemaal ondersteboven van. Inderdaad Jopie zo eenzaam. Ik kan alleen maar hopen dat haar besluit nuchter is genomen en dus weloverwogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Net terug thuis van werk. Dacht ff bij te lezen. Hannah gestorven?? :'-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Rust zacht Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Damn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Hannah sterkte iedereen met dit verlies sterkte voor familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 De draad treffende uitspraken door Hannah in het leven geroepen begon met haar eerste uitspraak; Voorbijgangers Geplaatst 07 August 2010 - 09:34 Als achteruit kijken je verdrietig maakt,Als vooruit kijken je angstig maakt,kijk dan naast je,daar staat heus iemand die van je houdt om wie je bent... AlbertRemmo, BamBam en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Tragisch vind ik het, te weten dat iemand zo ongelukkig was. Ja, sterkte voor Hannah's familie! Iets anders. Wat zijn er enorm veel aanmeldingen hier op wie is wie in de loop van de tijd en wat zijn er weinigen van over! Gek om die pagina's na te lopen, ondoenlijk om ze allemaal te vragen hoe het nu met ze gaat. Ik hoop goed. (Jopie? Mai?) Reuniedraadje? en dan een oproep op FB Bedtijd voor mij. Slaap goed. Lars: KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Bedankt Vm. Another one bites the dust...Triest. Hannah, dat je de rust mag vinden waar je zo naar verlangde blijkbaar. En toch ook weer niet naar verlangde. Eenzaamheid en verdriet. ach toch...Spijtig dat je het hier niet hebt kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Spud; koe/horens. Daad en woord, woord en daad. Take care. Groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ach Hannah. Ik gun je rust, ik hoop dat je die gevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Hannah heeft ons verlaten.... Speelde al langer. Laten we hopen dat ze nu rust vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden