Momentum Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen allemaal. Koffie en krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Lars Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Goedemorgen allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Rapilos Goedemorgen allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen allemaal, Vroeg beginnen. Ben dus weer weg Doeg Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het droog, mist lijkt opgetrokken te zijn. Krantje zat gelukkig in de brievenbus.. En binnen staan koffie en thee klaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen! Ik kom ff binnenwaaien, zo weer weg.. Gisteren late vergadering en daarna toch zooooon zin in een sigaret. Alcohol mogen ze met liters voor mijn neus zwaaien. Doet me geen bal maar als ik nog maar een sigaret ruik.. Potjandorie! Lars, ik las je posting aan spirit van gisteren. Kerel wat ben jij gegroeid! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Dank Von. Hé trek in een sigaret. Straks naar de neuropsychiater.  Kan eindelijk zeggen dat het beter gaat. Moet 2x 1 uur p.d. rusten maar ik doe dat 1 x. Meer dan genoeg want ik ben niet moe. Jij ook trek Fleurie? 16 december 2016 bewerkt door bolletje Kore en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Tsjaaaaa, die trek in een peuk kan nog heeeel lang blijven. Denk dat het bij mij nooit helemaal over zal gaan. Maar ik kan de momenten inmiddels wel 'wegredeneren' gelukkig...  Fijn dat het nu toch echt vooruit gaat Bol, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goeiemorgen  Plezier en kracht voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ook goedemorgen Kore en Vol.  Hier tijd om aan de slag te gaan.  Maak er een mooie dag van lui, hij komt nooit meer terug. Dag dag.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen....deze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Spirit,al een afspraak bij de huisarts gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Na dagen van grauwheid schijnt hier nu ook eindelijk de zon (qua weer dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ja fijn dat zonnetje! Fris, dat wel.  Goeiemiddag, even dag zeggen en dan de dag maar es in, met werk en verjaardagsbezoek.  Fijne dag! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Hoi  Die trek in sigaret gaat echt weg, is mijn ervaring.... Soms heb je een moment maar dat gaat ook weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Net als met Alcohol, gisteren was ik enorm boos geworden ergens om, toen had ik toch zin om......... Dat was lang geleden, Heb mezelf tegoed gedaan aan een zakje m en m's  En daarna kwam ik een kennis tegen in het winkelcentrum en zijn we gezellig een bak koffie gaan drinken, leuke gesprekken gehad en mijn boosheid kunnen wegkletsen.  Er is leven er is leven na de sigaret en wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Dat is een dubbele motivatie iedere dag! Oeps doelde op het liken. De dagdraad was alweer een paar berichten verder sorry 16 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 En ja ook ik ontdek langzamerhand dat er leven is na de sigaretten en drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goedemorgen.. Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Rapilos Bor Tine Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Sterkte Spirit!! Lekker ff wandelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Spirit,dan heb je echt ontzettend veel gedronken die dagen,dat je er nu nog steeds ziek van bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ja Bor dat kan ook natuurlijk,maar je kunt volgens mij niet zo'n last krijgen van een paar glazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden