Spring naar bijdragen

Donderdag 8 december


tomtom2

Aanbevolen berichten

Alweer middag! Gat in de dag geslapen... was nodig denk ik.

 

Straks werken, een lange dienst om door te komen en niet eens wat tijd

om nog wat aan te tutten, helaas.

 

Gelukkig rustig weer en de laatste blaadjes zijn gevallen; opluchting! ;)

 

Vandaag de zegeningen maar tellen....

 

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons mam zit nu bij de neuroloog in het ziekenhuis. Ik hoop dat deze dit keer echt eens zijn best doet en haar helemaal binnenste buiten keert zodat hij met een verslagje komt en kan zeggen wat er stuk is en niet meer gemaakt kan worden en wat nog wel en hoe.

Wel zo handig om te weten voor een beginnend mantelzorger en dochter en eeuwige twijfelaar.

 

Ben nu aan het oefenen met uitbesteden en niet alles naar me toe te trekken. Ben er dus niet bij maar een vriendin van haar wel. Voelt niet lekker dat ze met de bus gaan maar anders gedacht is het ook best goed. Gaat er iets mis dan is dat duidelijk en is die vriendin erbij en vertrouw er wel op dat die goed voor ons mam zorgt. Maar de controle loslaten pfff dat vind ik nog niet zo simpel. Zit dus al de hele dag met mijn kop in dat ziekenhuis terwijl ik er niks kan doen, ik kan nergens controle op uitvoeren of me ergens tegenaan moeien. Alleen maar afwachten en vertrouwen hebben in anderen.

Best raar! Weten dat je zelf ook niet alles kan en weet dus ook niet echt in jezelf vertrouwd en dan andere wel vertrouwen. Het soort van loslaten, teugels laten vieren ed.

Nou verstandelijk kan ik dat wel maar gevoelsmatig gaat dat een pak stroever moet ik toegeven. :D

Ben blij dat ik dadelijk mag gaan werken effe mijn zinnen verzetten. Want dat kapot denken is ook niet echt gezond lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Even jullie aandacht voor het volgende:

A.s. zondag zou ik (weer) bij AR op bezoek gaan, maar helaas wordt mijn dorp van de buitenwereld afgesloten, dus ik kan er niet uit.

Bezoek is er alleen op zondag van 13 tot 17 uur en voor max. 3 bezoekers. Er komt al 1, dus als er nog iemand is die AR wil bezoeken, dan kan dat.

Wel graag even een PB naar hem, want bezoek moet aangemeld worden.

Omdat hij zelf maar een kwartier op internet mag, vandaar per PB en niet hier, plaats ik dit bericht even.

De zondag daarna is zijn laatste zondag en dan ga ik wel, ijs en weder dienende.

 

:moon:  Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier niks geen antwoorden. Uitslag is dat ze haar pilletjes moet blijven gebruiken en voor de vergeetachtigheid naar de geheugenpoli moet.

Tsjonge en dan loop ik mezelf de hele dag druk te maken, gaan we dus nu ook niet meer doen. Want da´s echt zinloos. :D

Ze hèt wel een leuke dag gehad, na het ziekenhuis lekker de stad ingedoken met vriendin en pas om 18:00 thuis, kijk dan is begeleiding nodig hebben helemaal nie zo erg meer want dan kom de nog eens ergens. :P:D

Fijne avond nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

(niet quoten graag)

 

Bor, waarom heb je geen eigen draad? k heb al even gezocht, maar kan natuurlijk met mijn neus kijken.

Ik snap niet de mate van aanwezigheid op het dagpact als je hopelijk begrijpt wat ik bedoel? Ik merk dat ik je vaak niet kan volgen, en het gaat maar door. Misschien zou het goed zijn, om daar al je bedenkingen en overdenkingen neer te zetten. Dan zie je n.l. hoe het een op de ander volgt. Ook voor anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is echt apart: ik dacht ergens vandaag exact hetzelfde Sita :)

Vooral als je geregeld iets wilt vertellen over waar jezelf staat is een eigen draad eigenlijk gewoon nodig!

(wat ik zonet bij mezelf schreef zou ik niet op de dd zetten> ik kan het nalezen/makkelijk terug te vinden)

 

Het dwingt jezelf als het ware goed te bedenken wat je schrijft - en waar je staat, of wat je bezighoudt. Er

ontstaat dan een betere lijn. Nu gaat dat verloren door de dagen heen Bor! Je doet jezelf misschien tekort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat schrijf ik op om de dag droog mee 

door te komen. Ik vind het leven niet zo makkelijk iets, ik ben niet voor niets overdagdrinkster geworden.

 

 

Daarbij heb ik absoluut geen behoefte aan allerlei (goedbedoelde) verschillende meningen en of adviezen daarop van weet ik hoeveel verschillende mensen

die ik niet eens echt ken en die mij ook niet echt kennen.

 

Daarom heb en start ik dus geen aparte draad.

Ik denk dat er weinig zijn die het leven makkelijk vinden. Op de dagdraad kennen mensen jou wel echt? Of is dit een advies om jou vooral maar geen advies te geven ook al zijn ze goedbedoeld? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...