Spring naar bijdragen

Arrenslee Pact Kerst 2016


Bob

Aanbevolen berichten

Ik meld me ook droog af. Weet alleen niet of dat nog wel mag. Ik had immers afgehaakt:)

Om 12 uur werd er geproost met champagne. Ik heb wel een glas aangenomen maar er niet van gedronken. Ik heb het glas doorgeschoven naar mijn moeder, win-win situatie:)

Ze vonden het wel wat overdreven dat ik zelf geen klein slokje wilde nemen.

Maar ik kijk wel uit.

Bob, ik vond het leuk om te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet je natuurlijk op de lijst, Rosa.

 

Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar)

 

Bob

Blondie6173

Lika

Kohtje

Stekker

Jannigje

Elma

Jane

Lars

Sowhat

Quinn

Bol

Kale

Nancy

MijnGerrit

Hub

Lonneke

Bor

Rosa45

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bob en medereizigers

Ik ben hier niet heel vaak geweest maar wel genoten van alle mooie dingen en het lekkere eten. Heerlijk gelachen van de moppen op oudejaarsavond.

ik kreeg ook een glas champagne in mijn handen gedrukt. Maar deze direct terug gegeven aan de gastheer, die verbaasd reageerde dat ik zelfs met oud en nieuw geen glaasje neem. Maar het wel "verdomde" knap vindt. Nou nee hoor, eigen belang. Morgen weer fris en fruitig op!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar)

Bob

Blondie6173

Lika

Kohtje

Stekker

Jannigje

Elma

Jane

Lars

Sowhat

Quinn

Bol

Kale

Nancy

MijnGerrit

Hub

Lonneke

Bor

Rosa45

Pumpkin

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje laat maar ook ik de feestdagen droog doorgekomen. Die ene slok waarmee ik concludeerde dat ik het verkeerde glas had gekregen tel ik niet mee. Heb het glas gelijk ingeleverd en mezelf voorzien van een echt alcoholvrij drankje. Het viel mij tijdens oud en nieuw mee. Met kerst vond ik het wel moeilijk maar dat kwam ook door de vakantie omgeving wat de trek wat versterkte. Veel gehad aan deze reis in vooral de dagen voor de kerstdagen. Daarna weinig goedwerkende internet waardoor een website openen echt niet ging lukken. Helaas. Had graag verder met jullie meegereisd. Bedankt allemaal en vooral bob natuurlijk als fantastische reisleider. De beste wensen allemaal nog en dat het maar een fantastisch alcoholvrij 2017 mag worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...