lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 even naar Claudia tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Vraag me af wat ik vorig jaar deed. Herinner me dat ik op 28/12 verkoudheid van buurman heb gekregen en daar de hele zeereis last van heb gehad. Vooral heel erge keelpijn. Weet haast wel zeker dat ik dacht het met flink wat wijn kon genezen. Niet dus, dat blijkt maar weer. Net maar nog een ibu ingenomen, werkt beter, samen mag niet. Doe ik ook niet, maar vind het wel kaal hoor. Maar eens wat aandacht aan Claudia, heb eens een boek van haar gelezen, was leuk. Ik ben nog niet weg, dat dan weer niet. Wil geen mop missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 O, die 2 berichten had ik dus niet gelezen, ik was te biecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Samen met drank bedoel je? Nee joh, dat wil je helemaal niet. Als het al kaal is, dan wordt het met drank alleen maar kaler. Maar wat je schrijft is helemaal niet kaal. Wat je schrijft is rijk, en levend. En je klinkt goed in balans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Echt? Heb je gebiecht? Mijn vrouw liet me net een foto zien van mijn dochter en mijzelf op oud jaar 2015. Ik heb mezelf op die foto 'in de hoek' gezet. Om mijn zonden te overdenken. Mijn dochter kwam er solidair naast staan. En toen maakte mijn vrouw die foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Niks mis mee Lars. Slaap zacht, fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Beam maar up, MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Mjammjommjam @Lars: ik hou niet van stotter grapjes. Helemaal geen punt hoor, mijn probleem. Maar heb jij dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Meya, ik meen hier te biecht, maar neem aan dat je een grapje maakte? Het begint hier te spetteren, dan houdt het geknal na middernacht mss op. Of het is gewoon op, kan ook. Lars, welterusten, Deden mijn ouders ook altijd, om deze tijd naar bed gaan, vonden wij niet leuk als tieners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Nee, ik maakte geen grapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Leuk, die oudejaarsconferentie van Claudia de Breij. Goed dat we hier Nederland op de TV hebben in Hamburg. Maar straks is het tijd voor het vuurwerk. Even bijlezen en dan naar het balkon. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 En dan begint het nieuwe jaar, zul je bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Gelukkig nieuwjaar allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 en dankjewel Bob voor deze schitterende reis dat wordt niet alleen voor ons afkicken hier nog maar even afbouwen? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ik wens iedereen een goed en gezond 2017 toe. Je weet zelf het beste hoe dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 hier nog maar even afbouwen? Ik blijf nog wel even hier ja. Prachtige vuurwerkshow trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 hier lijkt de gevel eruit geknald te gaan worden zo erg was het nog nooit arme kat en andere buurtdieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Waar ik woon wordt het al weer rustiger. Ook in Hamburg lijkt het tot een afsluiting van de vuurwerkshow te komen met een stel rode prachtfiguren. Ik geniet nog steeds van het feit dat thee zo lekker kan zijn en dat ik nu zo makkelijk van de alcohol af kan blijven. Leuke feestdagen gehad zonder een druppel en zonder er naar te talen ook. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Bedankt allemaal voor jullie fantastische gezelschap. Een super jaar toegewenst aan iedereen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Nog één oliebol. Morgen weer normaal eten (nou ja, de rest van de dag en daarna bedoel ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Wat een mooie foto's. Zelf genomen? Jane, hier is het ook bar en boos, wordt net even wat rustiger. Mijn vriendin belde op uit Volendam en daar was het helemaal erg, maar dat is daar altijd zo. Hier is het nog nooit zo erg geweest, echt duur siervuurwerk, ja de economie trekt weer aan. Bovendien wonen hier niet de armste mensen. Mijn vriendin is doodsbang voor vuurwerk, dus die is om 23 uur op de fiets als een speer naar huis gereden. Was bij familie. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden