Spring naar bijdragen

Hallo. Doodeng.


Lika

Aanbevolen berichten

Ik begrijp het van al die eigen keuzes die ik heb en toch ook totaal weer niet....

Hoe zorg ik voor verzachting? Ik doe mijn best, maar vind het moeilijk. Of is dat ook gewoon oefenen in de tijd?

Het verdiret om het verbroken contact moet slijten, maar ook  dat. Het gaat niet vanzelf. Wat een gemis.  Morgen hypnotherapie. Dan beginnen aan relatietherapie. Maandag nieuwe baan. Ik voorzie een nieuw jaar vol met nieuwe avonturen. 

Spanning en sensatie in Likaland. Mag van mij wel iets minder gaan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien even juist niet zo hard je best doen;)?

Zacht zijn voor jezelf...dat is het begin. En ja, tijd..

Neem je niet te veel hooi op je vork? Met al die nieuwe avonturen?

Goed voor jezelf zorgen Lika, dat is denk ik het allerbelangrijkste om de avonturen aan te kunnen gaan.

Succes met alles. En droog, dat vind ik heel erg sterk van je. Kanjer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zo grappig dat mensen er vertrouwen in lijken te hebben. Dat het wel weer goed komt. Dat je de knop te zijner tijd weer om kunt draaien. Ik kan me zelf nog niet aan dat vertrouwen overgeven. Het gemis van het buitenland is ook nog te groot. Misschien inderdaad niet te hard proberen. Missen mag. Maar liever niet te lang meer....

Dank jullie. Het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gezien hoe het ineens weer goed kan komen. Maar misschien is jouw situatie zo anders da mijn vertrouwen nergens op slaat :) 

Maar dat "buitenland" is net als de alcohol, ik denk dat je echt ff droog moet staan om je man een eerlijke kans te geven. Hoewel ik dat gemis heel goed begrijp. Verliefd is ook een drug ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx....doe mijn best. Ben nog aan het reintegreren. Als ik weer 100 procent werk, ga ik minder werken dan vroeger. Dat is goed voornemen 1.

Met de hypno probeer ik wat te stabiliseren. Hoeft niet zo lang te duren.

Hoe doet een mens al die dingen rustig? Ik zorg wel veel beter voor mezelf dan vroeger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is iets veranderd... de paniek verdwijnt. De verliefdheid verdwijnt. Weet niet of man en ik verder kunnen. Of ik dat kan. Maar ik ervaar geen haast. Ik kan opeens 'kijken' naar mijn geest. Heel bijzonder. Zal ook wel weer over gaan. Maar gaaf! 

Nuchter zijn en blijven is een voorwaarde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een hele fijne werkdag. Hypnose gehad. En ik werd voor de helft de man op wie ik verliefd ben/was/ben/ naar verlang.

Afwisselend ben ik verliefd. Zo erg dat ik nauwelijks kan ademhalen. Soms is het gevoel weg. 

Man en ik gaan in therapie. Ik weet nog niet waar ik eindig. Geen idee. Heb daar op zich vrede mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gebeurde gewoon. Ik ging een trap af en de ene helft was ik en de andere helft die man. Hoe dat voelde? Veilig en fijn. Ik hoorde van iemand anders dat het een uitnodiging aan jezelf kan betekenen om de kant van de persoon die je wordt in jezelf meer toe te laten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe hebben de man in kwestie en ik contact. Netjes en betamelijk. Maar toch... is zeker net zoiets toch als 1 klein glaasje??  Ik dacht dat het de pijn minder zou maken. Maar nee. Die blijft. Zo'n verlangen. Naar iets wat niet mag? En daarom steeds zo groot? 

'Verslaafd aan liefde' heb ik uit. Man leest het nu. Het is wel heel raak. Op zich voel ik zoveel liefde. Genoeg voor de hele wereld. Of praat ik mezelf dat aan?

Lika, lika, lika toch.....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De andere kant van de wereld is er ook klaar mee. Toch voel ik me dan weer afgewezen ergens. En ik weet voor welke kant in mij hij staat. Waarom ik hem werd in die hypnose. Ik denk dat het met gevoel mogen toelaten te maken heeft. En de lichamelijke kant. Ik ben jaren een verdoofd hoofd geweest. Terwijl de partner hier mij ook afwees in feite. Waardoor ik weer ging verdoven. Die cirkel heb ik doorbroken. En de andere kant van de wereld heeft delen van mij aangeraakt waarvan ik niet wist dat ze bestonden.

Nu alles laten landen. 

Goede gesprekken hier. Ik hoop op een mooi pad voor ons. Misschien wel geheel niet volgens welke normen en welk plaatje dan ook. Maar we kunnen wel iets vinden denk ik. Een manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je klinkt positief over de gekozen weg. Ik hoop dat jij en je man de weg vinden om weer op een fijne manier samen met elkaar te zijn. En dat dat dan misschien niet volgens de geldende norm is...jammer dan! Als het maar werkt voor júllie. Ik hoop dat je man er net zo open voor staat als jij:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...