Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En gisteren na de film al... ik begrijp er helemaal niets van, maar het is heel fijn. Heel welkom. Werd een klein beetje, heel erg bang dat de GROTE depressie en angsten die ik ken van vroeger gewoon dwars door medicijnen heen zouden komen. Brrrrrr....

maar is gelukkig niet het geval. Ik slik al 25 jaar antidepressiva. Durf alles anders te doen, maar daarmee stoppen. Doodeng.

Lekker dagje gehad. Lang geleden. Yes!!!

Geplaatst (bewerkt)

Het lijkt alsof er iets doorbroken is. Na gisteren. Eerst het forum 's ochtends. Daar heb ik alles eruit gegooid. En toen de film en daarna is het anders. Ik ben er nog niet, maar ik voel me totaal anders. Alsof de mist optrekt. Ik zou het liefst niet willengaan slapen, omdat ik niet wil dat dit voorbij gaat.... maar misschien gaat het niet voorbij. Misschien wordt alles langzaam weer gewoon. 

Dank lieve, lieve, wijze,lieve, frummers!

bewerkt door Lika
Geplaatst

Ach lief mens, je eigen innerlijke oordelen maken dat je de buitenwacht met zijn commentaar als ijkpunt ziet? (eikpunt, dacht ik...)
Ga meer en meer van jezelf uit, van wat je aankan en waarvan jij happy wordt! Let maar op...... :heart:

Geplaatst (bewerkt)

Ben heel bang dat je heel erg gelijk hebt Smart. De kern is dat. Van mij. Die onzekerheid! Bedoel je dat? Au! :heart:

Ook in mijn traject draait het hier om. Dat is het. Denk ik. 

(Ijkpunt is goed. Eikpunt symbolisch !)

bewerkt door Lika
Geplaatst

Hoppa, binnen. Weer zo'n dag dus. Geen idee waarom precies. Beetje wel. Film Paterson heeft me geraakt. Over iemand die zichzelf is en leeft. Ik moet op weg naar mezelf. Dat wist ik wel. Maar de paniek is weg. Ik mag op weg. Zoiets. Houd vast Lika!!!!

Geplaatst

Klopt als een bus @Etty. Ik wil mijn energie ook niet meer verspillen aan opgelegde onzin (al dan niet van mezelf). Moet alleen eerst mezelf nog (her)ontdekken om te weten wat ik onzin vind en om te voelen hoe mijn hart ook alweer wordt geraakt. Maar -en dat leert Paterson me ook- intussen IS er het leven. Dat is op zichzelf al (mooi) genoeg. En weet je Etty, ik heb opeens weer leukere contacten en bijzondere ervaringen. Leuk gesprek met de visboer, bon voor gratis yogales en een prijs gewonnen voor een weekendje weg. Zomaar gisteren. De dagen die gewoon of minder mooi zijn, zijn er ook en zullen nog volgen. maar ook die zijn gevuld met leven en met levens.

Vandaag weer een goede dag. Ik begrijp het niet, maar koester het wel. Ik ga Jim Jarmusch maar een brief schrijven. Met heel veel hartjes.

Yours truly,

Lika

Geplaatst

15 weken vandaag! 

Lente in aantocht en ik voel me beter. Werk er als een tierelier aan, maar met effect en dat is fijn. Neem mezelf zo uit ontbijten en dan naar de film. Ook wel heel luxe leven zo. Maandag gesprek op het werk. Daar wapen ik me voor. Voor mezelf en voor hun. Even goed kijken hoe ik het aanpak. Ik heb het gisteren besproken tijdens de therapie . Het met werk beginnen komt eraan. Ik zie er niet meer zo erg tegenop.

aan drank en sigaretten zo'n 800,- bespaard. Kleding- en schoenenvoorraad is weer op peil. Nu sparen voor vakantie. 

Geplaatst

HI Lika, wat lees ik allemaal een goede berichten bij je! Je bent zo goed bezig. En wat fijn dat je zoveel geld hebt weten te besparen, ja 15 weken is niet niets!
Je bent al zo sterk, dat gesprek op je werk gaat volgens mij ook helemaal goed komen!
Maar eerst nog even proberen van het weekend te genieten en niet te veel aan maandag denken!!:heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...