kruidenthee67 Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Maar je drinkt niet! KANJER! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Dank. Kost moeite en ook weer helemaal niet. Rare combi. Ik zou aan de ene kant heel graag aan de wijn gaan in zulke situaties maar ik vind het zoooooo 2016 en ik heb zo duidelijk afgesproken met mezelf dat ik het niet doe dat het gewoon niet gaat. Bovendien helpt het heel erg in het gestopt blijven met roken om niet te drinken. En ook dat ga ik niet doen. En van roken weet ik zeker NOOIT meer. 27 februari 2017 bewerkt door Lika basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 'Geagiteerd' bleef bij me hangen, je schrijft ook vaker dat je boos bent, heeft dat concreet met je werk te maken? Of is het allang daarvan losgekoppeld? Een van onze kinderen is heel lang boos geweest, los van een concrete oorzaak. Hij zei: 'Ik ben boos op de lucht.' 14 jaar was hij, het heeft een jaar geduurd. Ik wist niet of ik een boksbal moest ophangen of juist de zoete feelgood-kant moest stimuleren. 'Laat hem schrijven,' zei een therapeut. Het werd één lange scheldkanonnade, bladzij na bladzij, maar weer was er geen duidelijk object. We kunnen er nu wel om lachen, hij is een vredige jongeman geworden, maar wat stond hij strak zeg. Niet dat je er iets aan hebt, behalve dan dat ik gezien heb hoe wanhopig hij werd van zijn agitatie en dus begrijp dat jij zo snakt naar boosloze uren. Sterkte vandaag, Lika! Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Denk eigenlijk dat ik boos ben op mijn eigen omgaaan met mijn leven en mijn werk en daar anderen de schuld van geef. Ik Verdonk natuurlijk alles. Jarenlang. Ben van vroeger bekend met depressie en angst. Misschien ben ik boos dat ik niet in staat ben om een 'zen' leven te leiden. En misschien ben ik boos dat ik niet weet wat ik graag voor werk wil doen, wat is goed voor mij? Misschien ben ik boos dat ik moet werken. En ik ben boos dat ik met al die gevoelens zit. En ik ben misschien boos omdat ik niet echt weet wat het is. Ofzo. wou dat ik op mijn veertiende zo'n tip had gekregen. Fijn dat hem dat heeft geholpen. En het kan mij nog steeds helpen. Soms is er misschien niet echt een reden. Dat maakt ook boos, ( grapje) 27 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) en misschien ben je niet echt boos, maar bang? (ik herken er veel in, zeker vanuit puberteit en later overgang, dus hormonen hielpen ook niet echt, maar vooral denk ik nu achteraf, dat boos zijn me hielp me minder slachtoffer te voelen en ik dan minder met mezelf de diepte in moest. Maar het beschermde me ook dus nu kan ik zeggen; deze fase hoort er voor sommigen soms bij, maar gaat weer over ook gelukkig) Houd je taai Lika♥ 27 februari 2017 bewerkt door lady jane Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Eigenlijk ben ik heel bang ja. En nu ga ik huilen. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 O....die boosheid...en daaronder zit een lief kwetsbaar bang mensje... Huil maar ff lekker. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Knuffel voor Lika!! Huil maar even lekker uit! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Aaaah arme Lika er zit veel onder die 'boosheid'  hè Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ha Lika! Voelen he.. alles komt helder en keihard binnen. Maar mede doordat alles helder wordt en je het niet meer kunt wegdrinken, moet je er wat mee doen. En dat gaat lukken. Straks zie je alles in een veel beter perspectief. Ik dacht in het begin dat ik "high-sensitive" was geworden. Het bleek dat het heel gewoon was om dingen te voelen. Nou, dat was nieuws. Ik heb jarenlang geen gevoelens toegelaten.. Huil maar even lekker, het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 ik vind je een grote lieverd Lika! Even tussendoor. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Wat een heerlijk gevoel. Dank u! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Vandaag een betere dag las ik? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 En gisteren na de film al... ik begrijp er helemaal niets van, maar het is heel fijn. Heel welkom. Werd een klein beetje, heel erg bang dat de GROTE depressie en angsten die ik ken van vroeger gewoon dwars door medicijnen heen zouden komen. Brrrrrr.... maar is gelukkig niet het geval. Ik slik al 25 jaar antidepressiva. Durf alles anders te doen, maar daarmee stoppen. Doodeng. Lekker dagje gehad. Lang geleden. Yes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Super om te lezen Lika, betere dag! Dat er nog veel mogen volgen. Misschien als de tijd rijp is naar minder mg qua AD? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ga ik nu nog niet over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 (bewerkt) Het lijkt alsof er iets doorbroken is. Na gisteren. Eerst het forum 's ochtends. Daar heb ik alles eruit gegooid. En toen de film en daarna is het anders. Ik ben er nog niet, maar ik voel me totaal anders. Alsof de mist optrekt. Ik zou het liefst niet willengaan slapen, omdat ik niet wil dat dit voorbij gaat.... maar misschien gaat het niet voorbij. Misschien wordt alles langzaam weer gewoon. Dank lieve, lieve, wijze,lieve, frummers! 28 februari 2017 bewerkt door Lika smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Och meid..wat fijn! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Lika, wat heerlijk! Het kan hoor, dat alles weer gewoon wordt, echt waar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ach lief mens, je eigen innerlijke oordelen maken dat je de buitenwacht met zijn commentaar als ijkpunt ziet? (eikpunt, dacht ik...) Ga meer en meer van jezelf uit, van wat je aankan en waarvan jij happy wordt! Let maar op...... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Ben heel bang dat je heel erg gelijk hebt Smart. De kern is dat. Van mij. Die onzekerheid! Bedoel je dat? Au! Ook in mijn traject draait het hier om. Dat is het. Denk ik. (Ijkpunt is goed. Eikpunt symbolisch !) 1 maart 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Vandaag weer zo'n goede dag toegewenst, hier alvast een zonnetje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Echt super Lika  Hoop dat het zo blijft!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hoppa, binnen. Weer zo'n dag dus. Geen idee waarom precies. Beetje wel. Film Paterson heeft me geraakt. Over iemand die zichzelf is en leeft. Ik moet op weg naar mezelf. Dat wist ik wel. Maar de paniek is weg. Ik mag op weg. Zoiets. Houd vast Lika!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Precies...je 'mag'....wat mooi...... Je hoeft niet 'vast te houden', laat maar 'zijn'...ontspan. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden