Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Wat een kracht lees ik! Licht aan het eind van de tunnel, je gaat er komen.. Helder nadenken is zeker fijn want wat hebben we lang die gevoelens weggedronken. Ik weet niet meer wie het hier op het forum heeft geschreven, maar van alcohol wordt je een ander persoon en juist nu het accepteren is heel belangrijk. Zelf daar nog de weg in vinden. Je eet dus meer of snoept meer?
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ja. Eten. En snoepen. Roken gestopt in oktober, drinken nu 13 weken en 3 dagen. nu eetmen snoep ik meer. Hele dag zin in eten. Brood en chocolade....
huttula Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Compensatie Dit vind ik het moeilijkst.Niet meer roken en drinken zo blij mee naar de emoties liefst verdrukken met eten..suikerrijk. En ja en mens kan niet alles dus ja mild wezen voor jezelf ..je doet het goed ,heel goed. Een vraag die ik mezelf binnenkort ga stellen..wat gebeurd er als ik niet toegeef aan eten? Balans vinden in onmatige is een proces.Stap voor stap.Mildheid hoort hier ook bij. Milder worden is moeilijk bij alles of niets Succes Lika...je doet het goed Monster reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Zo moeilijk! Maar ben nu bijna 102 kilo en heb net leuke nieuwe kleren. Daar wil ik graag in blijven passen. En dan heb ik nog niet eens grote afval wensen..... ( was 4 jaar geleden 84 kilo.....! Maar ja. Alles of niets:-( Dank voor je woorden @huttula en voor het lezen van de mijne. Ik heb er veel aan.
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ik sluit me aan bij de rest Lika; je doet het erg goed! Je komt wel waar je zijn wilt ^^
huttula Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Mildheid geeft rust. Het feit dat je gewicht kleren enz noemt is niet mild. Eerst focussen op jou grote prestaties..deze zijn niet mis om te overwinnen..echt De trots leren voelen van waar je mee bezig bent. Dat andere komt echt. Alles tegelijk is zwaar..heel zwaar Komt goed. En meerdere maten heeft een voordeel als je straks eraan toe bent om af te vallen.. maar dat is pas later Eerst milder worden Als je van jezelf mag eten...eet je gek genoeg minder smart, Reacher en Monster reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Pfoeh. Dank. Dank je wel. Reacher reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Lika, wat ben je onwijs goed bezig!! En focus je nu niet te veel op het feit dat je misschien iets zwaarder wordt. Dat komt vanzelf wel weer goed, je lichaam is heel hard aan het werk. Door het stoppen met roken is je stofwisseling ook van slag. Ik ben na het stoppen met roken 9 kilo aangekomen maar in het jaar daarna is het vanzelf weer verdwenen!! Dus het komt goed. Je bent nu echt onwijs goed bezig, je mag zo trost op jezelf zijn! Deze strijd ga jij winnen!! Monster reageerde hierop 1
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ik sluit me helemaal aan bij de rest Lika! ⚘⚘⚘
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 De kinderen en ik gaan lekker kaarten van Matisse kleuren. Zen... en toch iets maken. Ik weet niet of kleuren nu mijn nieuwe hobby wordt hoor @Pelle. Voor nu leidt het af van al het moeten en mogen en willen en hoeven! Goedehoop reageerde hierop 1
smart Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Wees maar trots op jezelf: je doet het allemaal wel! Lika reageerde hierop 1
basta Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ruim dertien weken droog, hártstikke goed Lika! Hou je van gezond eten? Ik bedoel, vind je het leuk om je erin te verdiepen en vind je het ook lekker? Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ja. Ik hou zeer van gezond eten en koken. Doe ik ook wel hoor.
basta Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Geplaatst 20 februari 2017 Ik heb net 'eet als een expert' gekocht, over zin en onzin van voedselhypes. Door een diëtistenteam geschreven, veel leuke en nieuwe tips en: GEEN DIEET!
Lika Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Leuk Basta. Ik ge er naar kijken. Afvallen had ik gedaan met GOK- koolhydraatarm. Beviel goed hoor, maar uiteindelijk is het raar vind ik om zo te leven, ik had er geen zin meer in. Ook alles of niets .... en langzamerhand kwamen ze weer, alle 25. Maar ik ga zeker niet op dieet met die burn-out en wil gewoon rustig aan. Dank! 21 februari 2017 bewerkt door Lika
Reacher Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 Gestopt met drinken, aan jezelf werken en nu ook nog op je eten letten; ik zeg: goed bezig!
Vasja Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 Heel goed bezig Lika ^^ en inderdaad niet op dieet met je burn out, eerst maar aan je psyche denken ^^
Lika Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 februari 2017 En ik merk dat ik het heel lastig vind om te denken dat ik goed bezig ben, dat te horen van jullie en dan niet de lat zo hoog te leggen dat ik nu hier enorme stappen moet gaan neerschrijven... misschien houdt het nu wel op. Gaat het niet meer beter. Blijft dit het. Ik blijf zo vaak steken, maak dingen niet af, raak in paniek etc ik verdoof me niet, vlucht nu niet. Kijken wat dat oplevert. Ademhalen Lika. Gewoon ademhalen.
huttula Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) "Ik verdoofd me niet en vlucht niet...kijken wat het opleverd" En dat is al keihard werken Lika 21 februari 2017 bewerkt door huttula Lika en Monster reageerden hierop 2
smart Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 Wel gaaf dat MG hier zo vaak geciteerd wordt! Lika reageerde hierop 1
basta Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 En om even Smart te citeren: "Wel gaaf dat MG hier zo vaak geciteerd wordt!" smart en Lika reageerden hierop 2
Goedehoop Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 MG heeft ook hele wijze woorden, die geven een fijn hou vast!!! "ik ga accepteren dat ik het niet altijd leuk heb en fijn vind. Dat geeft mij ook rust. Dat het niet altijd goed hoeft te zijn." Zo is het nu maar net!! Je bent zo goed bezig, hou vol dan komt de rest vanzelf! Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Klinkt als een wijs persoon MG. Mag ik vragen wie dat is? Lika reageerde hierop 1
Lieselotje Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 @Reacher, MG is MijnGerrit zoek maar eens op het forum.. Dieet, wat is het toch een eng woord! Al die nare shakes en pilletjes.... Nu even niet hoor Lika! Er komt zeker wel een fase waarin als je het echt graag wilt je voedingspatroon kan gaan aanpassen, schommelen in gewicht hoort er nu eenmaal bij Op naar de 14 weken! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Moeilijke dag vandaag. Ik probeer nu heel erg niet over grenzen heen te gaan, maar lukt soms totaal niet. Terwijl er niets bijzonders is, ga ik toch voorbij aan wat ik NU kan ( is bijna niets en daarom waarschijnlijk, want hé zo weinig kan toch niet?) . Totaal uitgeput thuisgekomen. Stem zit in mijn keel en bijna geen adem. Gaat weer over....normaal gesproken zou ik roken en drinken. Dat drinken gaf dan wel een opluchting, of een wegdrukking of wat dan ook. Nu geīrriteerde echtgenoot die niet tegen mij kan als ik zo ben. Dat begrijp ik. Is ook niet om aan te zien en horen. Maar ik kan zijn reactie nu niet gebruiken. Caramba etcetera. Zo geen zin meer in. Toch geen wijn gedronken. Dat dan weer niet. Plaatje in je schrift Lika.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden