Spring naar bijdragen

Zondag 13 november

Vol

Aanbevolen berichten

Als ik, niet onwaarschijnlijk rond deze tijd, trek zou hebben dan zou ik die fles zeker niet open maken om hem door de gootsteen te gooien.

In zijn geheel naar de glasbak zou ik dan weer wel kunnen. Ben ik ff buiten, doe ik Daad en is waarschijnlijk de trek weg als ik thuis kom.

Belonen met een lekkere pot thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik bezie wat alcohol met mijn leven heeft aangericht, moet ik het absoluut niet meer in mijn buurt hebben waar ik er zelfbeschikkingsrecht over heb.

Ik zou het niet eens aangenomen hebben. In mijn huis geen alcohol of nicotine meer. Voor geen enkele andere reden dan voor mijn veiligheid en welbevinden.

En het is wat Meya al schrijft, als je die fles opentrekt en de plop hoort, moet je wel heel erg sterk zijn, als je trek hebt. Gewoon vol en al: weg ermee.

Het vergt wat omdenken; leren sober te denken.

Van een fles wijn waardevol vinden, jammer hem weg te gooien, vrienden een plezier mee doen, tot erkennen wat het met jou doet en er dus een vergif in zien wat jou en jouw leven vernietigd.

Bovendien: wat wens je je vrienden toe door ze een fles te geven met spul waarvan jezelf ervaren hebt dat het je leven naar de gallemiezen helpt?

Verslaving is een ziekte die door netjes te leren denken tot staan kan worden gebracht. Je bent dan nog steeds ziek, maar je hebt er niet meer zo'n last van.

jowan, met een waarschuwingspunt.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weg ermee Lisette. Hoezo zonde? Is wijn dan wel goed voor je vrienden? Mijn gedachten ;)

Dat dacht ik ook nog inderdaad..zeker nu toch wel heel duidelijk is dat ook 1 glas schadelijk is. Je gaat anderen toch niets schadelijks kado doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quod erat... o, je zei Roberto.

Nee, ik denk er niet over na of ik eventuele meelezers afschrik. Waarom zou ik? Dit is de dagdraad waar het volgens mij gewoon is dat je met elkaar praat over wat je bezig houdt en waar je mee zit. Niet per se onzin, niet per se diepgaand. Bovendien, wie ben jij om mij te vertellen wat ik hier wel en niet zou mogen schrijven?

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor Basta:

Iedere zondagmorgen nam opa zijn 7 jarige kleindochter mee uit in de auto om de band tussen opa en kleinkind levendig te houden, dus toog hij samen met zijn kleindochter in de auto op pad.
Tot op een zondag opa zich vreselijk voelde van een verkoudheid en liever in bed bleef liggen.
Gelukkig kwam oma met het idee om daarvoor de plaats van opa in te nemen die dag en zei:
''Ik neem onze kleindochter vandaag wel mee uit met de auto, blijf jij maar liggen en ziek jij maar even uit in je bed!''
Toen ze weer terug waren van de autorit, rende het meisje opgewonden de trap op om te kijken hoe het met opa ging.
" En, was het leuk in de auto met oma vandaag?" vroeg opa.
" Ja, geweldig leuk!" antwoordde het meisje "en weet je wat opa ?
We zijn vandaag niet een * of wegpiraat op de weg tegengekomen... Fijn he Opa ???"

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Quinn,

Dat begrijp ik wel.

Maar schrikt een tig-aantal meelezers af.

Ooit over nagedacht of bij stil gestaan?

Voor wie er de behoefte heeft om onzin te schrijven.

Doe dat op het onzin hoekje.

Sorry hoor maar...

A: wie ben jij om te praten namens een tig aantal meelezers?

B: misschien moet je even kijken naar de naam van de draad? Volgens mij komt dat overeen met hetgeen er geschreven wordt.

Bahbah! Wat een lading onzin van iemand die daar allergisch voor is. Open een draadje waar je met je tig meelezers kan oordelen over anderen.

En er is 1 ding mis met ons: we zijn alcoholist.

Zo nu weer verder met de reguliere onzin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond!

Projectie is perceptie

Andersom (ook)

Perceptie is projectie  ;)

Gister een verrassingsfeest voor de buuf mede mogen voorbereiden

Hahaha... Dat heeft ons hier heel wat complotten mogen bedenken en uitvoeren

Ze moest nl even "weggelokt", en dat is gelukt!

Nog nooit iemand zo flabbergasted gezien

Ze vond het fantastisch!

Het was een geslaagde dag

(met veel voorpret)

Fijne avond

Wellicht tot later nog

En anders alvast een goede nacht!

Liefs

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor Basta:

Iedere zondagmorgen nam opa zijn 7 jarige kleindochter mee uit in de auto om de band tussen opa en kleinkind levendig te houden, dus toog hij samen met zijn kleindochter in de auto op pad.

Tot op een zondag opa zich vreselijk voelde van een verkoudheid en liever in bed bleef liggen.

Gelukkig kwam oma met het idee om daarvoor de plaats van opa in te nemen die dag en zei:

''Ik neem onze kleindochter vandaag wel mee uit met de auto, blijf jij maar liggen en ziek jij maar even uit in je bed!''

Toen ze weer terug waren van de autorit, rende het meisje opgewonden de trap op om te kijken hoe het met opa ging.

" En, was het leuk in de auto met oma vandaag?" vroeg opa.

" Ja, geweldig leuk!" antwoordde het meisje "en weet je wat opa ?

We zijn vandaag niet een klootzak* of wegpiraat op de weg tegengekomen... Fijn he Opa ???"

LadyJane, bedankt, ik moet er hard om lachen.

Ik vrees dat ik die opa heel graag mag.

Moderator, de strafpunten zijn voor mij! 

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...