smart Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goed getroffen Vol !! Leuk! Ik heb erg genoten van de gedichten; beetje extra aandacht is erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Leuk om te lezen. Spud bedankt voor deze draad en alle dichters ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hier een heerlijk avondje achter de rug, en ook de gedichten van het forum lees ik met plezier terug. Bijzonder om te rijmen voor iemand die je niet echt kent. Zegt maar weer hoe dicht bij je bij de ander bent. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Het bestaat niet zegt men, toeval Toch leek dat nu wel het geval Basta "kreeg" mij en ik "kreeg" haar Hoe kreeg de Sint dat nu voor elkaar? Spud, bedankt, het was me een genoegen Om me in de rijmende adb-rij te voegen Nu maar weer over tot de orde van de dag Dag Sinterklaaje, dag, dag, daaaaaaaag. kruidenthee67 en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hihihi Jannigje, zo blij zijn dat niemand zichzelf trekt. Dat sint daar niet op heeft gelet. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Zal de leeftijd zijn Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ja grappig. Volgend jaar trekken we elkander weer, goed? Bedankt voor je mooie gedicht. Ik sta droog dus ik besta! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 geweldig om al die gedichten te lezen! wordt er gewoon blij van! dus ook al heb ik niet mee gedaan bedankt voor jullie mooie gedichtendraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Sluit ik me bij aan. Great! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Dank je wel Spud en iedereen! Erg leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ik wil iedereen bedanken dat ze ervan genoten hebben. Want dat was mijn doel en dat kon ik niet alleen had ik jullie toch echt wel voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden