Gast Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Herstel: 26 augustus 2017 bewerkt door Herstel Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Verrassende inzichten wens ik je toe, zei je, een prachtwens, waarvoor dank, ik ga op avontuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Avontuur veronderstelt vaak iets groots en meeslepends, maar het kan ook klein en voor een ander onopvallend zijn. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Onopvallend zijn de dagen niet, ze vallen soms erg zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 "Ze vallen soms erg zwaar" schrijf je Jan, helaas geldt dat voor mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Ook hoop ik dat die zware dagen verdwijnen en plaats maken voor veel lichtere, voor ons allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 beiden verdienen jullie lieve luchtige en lichte dagen, zodat ook de zwaardere te dragen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Zijn er niet heel vaak omstandigheden waar we het maar mee moeten doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Doen met de omstandigheden waar we het mee moeten doen is dus gewoon roeien met de riemen die je hebt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Riemen hebben maar ze niet gebruiken leidt tot meegenomen worden door de stroming, dat kan een bewuste keuze zijn, maar als dat niet wilt, zal er hoe dan ook geroeid moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 worden we wel moe van nu en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 En dan is het oppassen voor het "kan me ook niks meer schelen" moment. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Moment van "het kan me ook niets meer schelen" kan inderdaad komen en dan valt het helemaal niet meer mee om nog koers te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Houden van jezelf, die je al zo lang bestuurd, wil alleen wel nieuwe vering voor al die hobbelige wegen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 wegen en wikken zal het lot van een Weegschaal immer beschikken☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 beschikken we niet allemaal een omdenk-knop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Rust krijg je door vasthouden aan loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 loslaten van zaken kan helaas zo vreselijk moeilijk zijn soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Soms is er een aanleiding nodig om het echt te kunnen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Pen ter hand nemen en schrijven, het van je af schrijven dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 dus ga ik maar weer eens naar de yoga en sporten dit weekend, dat zijn voor mij mooie on-denkers methodes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 september 2017 Rapport Share Geplaatst 12 september 2017 Methodes zijn er genoeg en motivatie-technieken ook; nu is de vraag wat er bij jou past Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Past het Jaarpact ook bij de motivatie-technieken, ik denk wel want allen verdienen een compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Complimenten kun je aan de dagpacters geven; ik zie ze veel te weinig de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 De laatste tijd weinig pacters op het pact of heb jij zelf te weinig gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden