Claudius Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober mondig is niet iedereenĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober Een kip zonder kop is wel mondig alleen slaat het als een tang op een varkenĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober Ken jezelf als geen ander.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober Rapport Share Geplaatst 2 oktober een ander ken ik niet echt, maar mezelf ook lang niet altijd, ik leer nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober Rapport Share Geplaatst 2 oktober (bewerkt) Steeds weer kom ik tot de bevinding dat ik nog veel moet leren 2 oktober bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 2 oktober Rapport Share Geplaatst 2 oktober Leren, daar ben je nooit te oud voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober Rapport Share Geplaatst 2 oktober Vooroordelen daar bots ik steeds tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober Rapport Share Geplaatst 2 oktober naan brood met knoflook, gebakken uien en kip tandoori, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober ergens heb ik tegen beter weten in nog hoop.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober Hoop doet levenĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober leven zonder kwaliteit van leven, is geen leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober Leven en laten levenĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) Leven als een God in Frankrijk is voor velen een utopie 3 oktober bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober ergens zijn er grenzen, maar waar die juist liggen is soms onduidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 7 oktober Rapport Share Geplaatst 7 oktober Onduidelijkheid is een reden om mensen te gaan wantrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober Trouwen doe ik niet meer. VertrouwenĀ hopelijk nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober Welke mensen kun je vertrouwen (?)Je kan namelijk ze wel voor de kop kijken maar niet in de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober kopzorgen ken ik niet veel, een beetje rond de kinderen en soms een beetje veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober Ellenlange discussies met moeder de vrouw over mijn drankgebruikĀ gaven in het verleden wel reden voor veel kopzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober zorgen dat die discussies nooit meer nodig zijn dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober Realisme ten voeten uit maar niet zonder slag of stoot bereiktĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober ik tik nog gauw even dat we onze 2e uit-wedstrijd gelijk gespeeld hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober en wat hebben we vandaag geleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober Dat de zon morgenochtend gewoon weer opkomt voor iedereen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober Rapport Share Geplaatst 9 oktober Een zonnige dag maakt nog geen nieuwe zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden