lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 kwam een hoop vuile was uit dat boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Boekt ie niet veel credits mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Meewarig deed ie net alsof het allemaal niet zo erg was geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 geweest (!) is het verleden, tijd voor de verte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 De verte is een verrassing, tijd voor het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Nu is waar in we moeten leven dat is mijn motto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 mot toch echt nodig die Kerstkaarten gaan schrijven nu, straks zijn de decemberzegels niet meer geldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Geldig zijn mijn decemberzegels allang niet meer, ze zijn geloof ik nog van 2008! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 2008, Dat is alweer 8 jaar geleden, Ik bekijk alles liever in het heden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 heden maak ik ook restjes op, en ik zou die zegels dus gewoon opplakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Opplakken, opplakken, opplakken? Â Het liefst achter het behang. Â Deniethopelozeopvoedermaargvdgv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) gvdgv zijn gelukkig geen uitdrukkingen die ik ken al herken ik wel iemand achter het behang te willen plakken; pets! 16 december 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 koppige kop; bal erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Beetje ballegooiuh ken geen kwaad. Â Deschoonheidsliefhebber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 de schoonheidsliefhebber ken goed ballen gooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Geruite kiel met vijf kilo grut, was dat niet hoe het verder ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ging volgens mij verder met : tien pond grutten, tien pond kaas,                         iene miene mutten is de baas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Baas.....uhm.....iets met alcohol en de baas? Daar was iets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) smeer maar in je haar, krijg je krullen, was ook zo'n uitspraak van toen, al heb ik geen idee meer waar dat op sloeg, ja als een tang op een varken 17 december 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Varkenshaar heeft toch geen krullen? Evenmin als Tan die er net stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 stond Umberto er net, straks wordt hij geroast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ast ergens gezellig is blijf ik plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Plakken we gelijk een "veel plezier" voor Jannigje er aan vast vanwege haar zangkunsten Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 (bewerkt) Zangkunsten bezit ik werkelijk totaal niet helaas, ik zing zo vals dat ik over het algemeen maar playback als ik word verondersteld mee te zingen. Â aanpassing: spelfout 18 december 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 zingen durf ik zelden hardop, maar stiekem vind ik het wel heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden