Claudius Geplaatst 29 januari Rapport Geplaatst 29 januari geschreven heb ik nooit niet veel. Zelfs ik kon mijn eigen geschrift niet lezen.
lady jane Geplaatst 30 januari Rapport Geplaatst 30 januari Ja pandemieen blijven komen helaas, dat gebeurt al eeuwen lang
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lang zal het dan ook niet duren voordat de mensheid uitsterft en de natuur overwint.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) aag? das mn buurvrouw %s om %s bewerkt door lady jane
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vrouw of man, meer varianten bestaan er niet volgens de president van Amerika.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s de president van Amerika vind ik een gevaarlijke en bijzonder enge man, geen president zijn waardig
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zijn waardigheid nam toe, net zoals zijn buikomvang.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s om vangnet te checken wordt steeds lastiger naarmate mensen die me dierbaar zijn wegvallen
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vallen we erg op zo? vroeg ze, terwijl ze haar carnavalspak verder dichtsnoerde.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s snoer de balijnen maar goed strak aan, dan voel je je weer 18 en prachtig
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s prins Carlo de 1e is het geworden, in Maastricht (en dat is niet Alcaraz want die moet zo tennissen, in Rotterdam)
Lonster1 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Rotterdam, ja laten we daar weer eens heen gaan, verzuchtte ze.
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden tezelfdertijd draaide ze zich nog een keer om in haar warme bedje en sliep verder
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden verder slapen doet mijn hondje, bezoek of de deurbel deert haar niet meer. Uiteindelijk zal ze toch weer wakker worden door een gevoel van honger.
Dyem Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden ergens zijn we dus een vat van tegenstrijdigheden. Was dat niet de theorie van Freud?
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Freudiaanse gedachtengoed beheerst onze wereld?
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden reldeldel wie trekt er aan de bel
Claudius Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden belhamel was ik, zeer zeer lang geleden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden