Dyem Geplaatst 5 januari Rapport Geplaatst 5 januari zomerse dagen zijn lang, nu meer tijd om te slapen
Lonster1 Geplaatst 7 januari Rapport Geplaatst 7 januari Slapen is wat ik graag en veel doe bij korte, sombere dagen. (die van Lady Jane is dubbelop en gediskwalificeerd )
lady jane Geplaatst 7 januari Rapport Geplaatst 7 januari gediskwalificeerd worden is een nieuwe ervaring, waarschijnlijk Dyem gekruist met typen, zo begint het te dagen........
Dyem Geplaatst 7 januari Rapport Geplaatst 7 januari nachten zijn lang nu, planetenliefhebbers zijn er blij mee deze week, vier planeten tegelijk met het blote oog zichtbaar
Dyem Geplaatst 10 januari Rapport Geplaatst 10 januari Zin of onzin, kan een ellenlange discussie zijn.
lady jane Geplaatst 10 januari Rapport Geplaatst 10 januari zijnaden innemen was vroeger een beloning na het lijnen, tegenwoordig is het steeds een maat groter kopen Dyem reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 11 januari Rapport Geplaatst 11 januari slechter kan het openbaar vervoer niet worden?
Lonster1 Geplaatst 11 januari Rapport Geplaatst 11 januari Niet worden gebracht naar je bestemming is vervelend, maar gisteren had ik een uitstekende bus- én treinrit, keurig op tijd.
Dyem Geplaatst 11 januari Rapport Geplaatst 11 januari Op tijd naar bed is ook een dingetje van de Mol
lady jane Geplaatst 11 januari Rapport Geplaatst 11 januari de Molenaar in de stad heeft er de brui aan gegeven per januari; we moeten nu iets van 15 km verderop onze meel gaan kopen
Dyem Geplaatst 11 januari Rapport Geplaatst 11 januari Leukoplast gebruikte ik vanochtend, had stuifmeel van een bloem op mijn trui. Reuze handig. Even erop plakken en foetsie zonder vlekken
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lekkende olie geeft van die nare vlekken, daarvoor is ook vast een huismiddeltje.
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s wegens omstandigheden het gedicht van Winnie de Poeh: Ik ben ik en jij bent jij. Dat weten we allebei. En als je nu de dingen doet, de dingen die jij kan. Vind je echt vanzelf de weg, en de weg komt achter je aan. 🐾
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s aanmelden is niet altijd gezellig, maar soms noodzakelijk.
Dyem Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden ijkpunten en nullijnen.... vraag mij niet om uitleg hierover 😅
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden overdrijven is een andere middelnaam voor mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden