lady jane Geplaatst 9 oktober Rapport Share Geplaatst 9 oktober we zomeren pas in 2025 weer echt verder, nu moeten de winterkleren weer in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober Rapport Share Geplaatst 9 oktober In de kast kan ik niet veel van. mijn problemen veilig opbergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 9 oktober Rapport Share Geplaatst 9 oktober Bergen en dalen zal ik moeten overwinnen om de laatste twee toevoegingen op woorddomino te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 oktober Rapport Share Geplaatst 10 oktober Begrijpen is dat geen kunst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 10 oktober Rapport Share Geplaatst 10 oktober Kunst is geluk als je van de bloemen waar je bij kunt een boeket maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober akte van berouw is soms aangewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober wezen worden we allemaal, tenzij we jong sterven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober jong sterven voorzie ik nu nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober niet dat dat mogelijk is als je al oud bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober als je al oud bent zeker. Maar ik voel me vanbinnen nog piepjong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober ongeveer hoe oud voel je je als je voor de spiegel staat en echt kijkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober Telkens als ik in de spiegel kijk, voel ik me zeer oud en afgetakeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 oktober Rapport Share Geplaatst 13 oktober Voel Ik mij zeer oud en afgetakeld op de vooravond van mijn 70e levensjaar of is dat ietwat te sterk uitgedrukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober Rapport Share Geplaatst 15 oktober Ge drukt u in in ieder geval niet positief uit, ik wens je eigenlijk een fitte en vrolijke vooravond toe.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Toevallig voelde ik me gisteren ook oud en afgetakeld, maar stond ik nochthans vitaal en fris weer op vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober morgen hoop ik ook minder te snotteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober snotteren en hoesten is bij mij een dagvullende bezigheid geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober worden wie we waren voor we afhankelijk werden van alcohol, maar dan sterker en trotser, want nodig hebben we drank niet Happy1972 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober niet meer denken aan alcohol is voor mij moeilijk geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden