ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Is heel belangrijk om niet afhankelijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zijn de mogelijkheden voor thuiszorg niet meer toereikend dan moet vaak toch de keuze gemaakt worden om de zelfstandigheid mbt wonen op te geven en dat valt dan vaak zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zwaar is dat zeker en vaak moeilijk te accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Accepteren dat het wellicht toch eens ervan moet komen probeer ik vooraf al te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 En dat is voor velen niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Makkelijk is niet moeilijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Moeilijk kan het zijn, maar als de persoon ik kwestie bereid is niet alleen de emoties mee te laten spreken maar ook de ratio dan kan er toch een goede oplossing komen, dat heb ik gezien bij mijn vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Ader is een bloedvat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Aten gisteren grotendeels konijnenvoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Voeren doe ik zo de katten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Katten zijn zo'n super lieve diertjes en je krijgt er heel veel liefde van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Van onze poes hopen we na de zomer kittens te krijgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 krijgen jammer genoeg geen huisdieren meer na goede overwegingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Na goede overwegingen hebben wij jaren geleden al besloten alleen nog verschoppelingetjes, asieldiertjes dus, te adopteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Adopteren is ook super dan krijgen die diertjes ook nog een tweede kans op een liefdevol bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Aan andere poezen nemen hebben we wel 10 jaar over gedaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 andere nemen we helaas niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 meerval heb ik nog nooit gegeten, het schijnt erg lekker te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Te zijner tijd probeer ik dat misschien ook een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) Keer liever om dan meerval te eten; ze zien er doodeng uit…. 8 juni 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 guitig vissenbeestenkoppie nodigt ook niet echt uit tot eten, of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Of weldenkende mensen dat zullen eten bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Bedoel je vast goed en denk niet dat ze dat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 "Dat doen we!" zei Japie blij, maar zijn zus vond het maar niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Niks ging zoals het moest vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden