basta Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 Toch weer vijf, tjonge jonge, niet doorschieten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 hoort zegt het voort; basta grapt erover, ik ben er stiekem wat sjaloersig op, ik jojo gewoon voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Voortzetten van dit dieet is lastig, maar ga nu over op twee zakjes en een lichte avondmaaltijd. Moet nog 26 af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 moet nog 26 af...bij mij zeker ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 zeker is het niet, maar denk toch gemiddeld 1Â kilo per week is haalbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Haalbaar is in ieder geval 1 kilo per week erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Erbij vlogen de kilo's bij eerder lijnpogingen met zakjes als je daarmee stopte Jan, dat spul werkt echt niet op de lange duur ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Angstzweet stinkt, dacht ik, toen ik in de kleine wachtkamer van de borstonderzoek-stacaravan zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Zatte koppen genoeg gezien in trein en tram zojuist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 zojuist avondgegeten, nu geen 3 maar 2 zakjes en een gewone maaltijd en ook dagelijks 2 liter water drinken, moet toch lukken op termijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Denk ik helder na, dan ga ik vandaag om Refusal vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Vragen kan altijd, maar wat een knappe stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Stap de goede richting op dus Quinn, ik zou zeggen: doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 do en re geven samen mi, met Refusal ga jij helder blijven Quinn, dus na denken volgt nu doen en dan klinkt jouw melodie ook weer zuiver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Melodie ook weer zuiver krijgen valt niet altijd mee, zeker als je aan een nieuw muziekstuk begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Begin telkens weer met frisse moed aan een nieuwe dag, maar hoe ik het ook wend en keer, ik krijg er niet meer dan 24 uur in geperst. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Geperste sinaasappelsap morgen maar weer eens nemen, kom vitamine tekort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Tekort aan energie op alle fronten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2017 Rapport Share Geplaatst 27 april 2017 Hier valt dat gelukkig mee Jan, maar hup... vang...... stukje voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Jou heb ik al een poosje niet gelezen hier Smart, hoe is het ook al weer, ben je op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Op vakantie was dit draadje ook, hoogste tijd om weer even omhoog te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Halen we vanmiddag een terrasje of haalt de regen ons naar binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Binnen een kwartier kunnen schuilen is het devies bij zulk wisselvallig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2017 Weer even omhooghalen lijkt me geen slecht idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Geen slecht idee is het om wat leven in de brouwerij te brengen, hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden