Bob Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Bob zet maar vast een zonnebril op. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 (bewerkt) Op Basta's opmerking over de plaats van de kwetsure wil ik nog reageren door er op te wijzen dat Smart schreef over alles, ongeacht waar het zit dus. 4 april 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 april 2017 Rapport Share Geplaatst 5 april 2017 Dus, aldus, zodoende...wat is nu de conclusie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2017 Rapport Share Geplaatst 5 april 2017 De conclusie is dat alles van waarde kwetsbaar is, oh nee, juist andersom. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Andersom denken, anders denken, omdenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Denken jullie ook soms heel lang na, om dan tot de conclusie te komen: nee, ik weet even niks voor de woorddomino? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Woorddomino en ik hebben het vaak moeilijk samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 samen komen we er wel uit al duurt het soms eventjes, en ik wil ook niet te vaak te flauw uit de hoek komen, maar of dat is wat Basta bedoelt dat weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Niet weten hoe aan te sluiten heb ik ook best vaak, maar dan laat ik het maar zitten en vindt een ander wel iets leuks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017  Voor Bob! Ik kan zulk gedoe totaal niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Aangedaan en dankbaar ben ik voor jullie bloemen, al ging het er vandaag nog raar aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Toevallig heb je het keigoed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Gedaan plus aan is aangedaan, Smart, dat bedoelde ik inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Inderdaad Bob, je bent een bekwame crisismanager, zo sluit daar maar eens op aan: crisismanager. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 Geruisloos gingen er maanden overheen... want wat moet je met een woord als crisismanager? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 IJsjes tussendoor kan ook maar daar kun je wel dik van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 De niet bekwame ijsjesmanager die ik ben heeft er al weer veel te veel van op vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 ' Vandaag was er ook de perfecte dag voor'Â zei de ene niet bekwame ijsjesmanager tegen de andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 de andere had zijn ijsje op de grond laten vallen en was door zijn laatste centen heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 en ik had er 3 om de 3 mooie dagen te vieren die ik net met mijn maatjes had; nu weer proberen matiger te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 Even weer wat minder warm zodat de ijsjesliefhebbers hun balans weer kunnen vinden. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 Vinden van balans is het hoofdthema voor deze dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 dame of heer: soms is het er zomaar weer dan denk je: dit wil ik nu leren of is 't zoiets als controleren? want dan zit je er in alle haast uiteindelijk toch wel wat naast basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 Naast het feit dat de boel hier stil ligt, ligt de boel hier stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 Stil ligt niet mijn dieet, inmiddels toch weer 5 eraf, mooi toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden