Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Vandaag moest ik wel naar buiten en ook nog veel fietsen, daarom een uur eerder opgestaan voor alle zekerheid, maar het was niet glad gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Gelukkig voelen is als het voelen is gelukt, het tegenovergestelde van mistasten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 dus ik voel de hele dag en ben gelukkig behalve als ik mistast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Mistasten maakt sommigen misschien juist gelukkig, maar dat zijn dan een soort masochisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ten slotte gun je hen ook wel wat plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) * 24 januari 2017 bewerkt door Lika smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Overuren zijn niet nodig. Tekst was briljant maar tegelijk met reactie Smart, dus zwaar overbodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Waar overbodig staat is't wellicht nodig de ketting alsnog te repareren met een zin "plezier ... maakt". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Maakt Basta ook weer eens een schakeltje, is Bob haar voor: wéér een briljante tekst naar de gallamiezen. 24 januari 2017 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Gallamiezen. Mooi woord eigenlijk voor zoiets lelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Lelijks bestaat in feite niet, het gaat eerder om voorkeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Voorkeuren voor de een kan inderdaad de allergie zijn van de ander smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 ander forum vandaag; ik mis een heleboel bekenden, niets ten kwade van de nieuwelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 nieuwelingen, zouden die dan soms moeten worden geballoteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Geballoteerd werd er vroeger nog op de eerste tennisclub waar ik lid van werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 werd ik eerst door zucht overmand dan is ie na 3 repen chocolade nu verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 wenen is een mooier woord dan huilen want wenen klinkt romantischer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Romantischer (of kleffer) nog dan wenen is een quasi huilend gezongen lied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Liedjes die quasi lachend gezongen worden zijn zo mogelijk nog erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 gerede twijfel hier over het laatst geschetste beeld; ik zie het niet voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Voor me het ontschiet: nieuwe poging graag want "gerede" matcht niet met "nog erger". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 ger mag toch worden gebruikt als deel van het nieuwe woord; schiet mij maar lek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Lek moet ik mezelf schieten, want ik keek niet goed, excuus! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Excuus is aanvaard uiteraard, we rijgen vrolijk verder aan deze draad. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden