Sita2 Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Eensgezind nu allen? 19 november 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Allengs is het tijd dat ik me hier weer eens meld, dus bij dezen. 21 november 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Bij de zen-boeddhisten zeggen ze dat... oh nee, daar zijn ze juist stil. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Stil is het nu, om me heen dan, in me juist heel druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Druk je dan uit in woorden, hier of op papier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Papier is geduldig, geduldiger dan veel mensen die het gebruiken om hun zieleroerselen aan toe te vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Vertouwen moet groeien, maar afdwingen lijkt zoveel sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 sneller is vaak half werk, ik sla dan altijd dingen over of doe iets slortdig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 'Slortdig' was dus duidelijk het resultaat van 'snel' denk ik want je hebt er onterecht een 't' ingevoegd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Draadje is dus ook redelijk snel geopend door Bambam onlangs, hoop dat ze het nog even aanpast dan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 dan hebben Bammie en ik nog meer gemeen dan ouwe droogstoppels zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Stoppels zijn vet hip, besparen 's ochtends een hoop tijd en geven karakter aan een kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Katers zijn toch wel de meest voor de hand liggende redenen om op te passen met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Met alcohol heb ik eindelijk plakplastic van een raam kunnen verwijderen, dat bleek net zo moeizaam als het verwijderen van stickers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Stickers kunnen leuk zijn, na een tijdje wil je er weer van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Weer van afgelopen zondag was onstuimig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Onstuimig zijn de harten van dichters en dwarsliggers, druktemakers en branieschoppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Branieschoppers kun je ook banjers, bluffers, braniemakers, druktemakers, grootsprekers, lawaaimakers, lefgozers, ophakkers, pochers, poenen, praatjesmakers, schreeuwlelijkerd, showbinken, snoevers of stouwers noemen, o ja, ook nog windbuilen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 uilen daarentegen zijn mooie wijze dieren die slechts dan roofvogels zijn als het echt niet anders kan, dat is hun natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 natuurlijk zit daar af en toe ook wel een ophakker tussen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 (bewerkt) Tussen de wal en het schip kan ook een uil nog raar vliegen. 23 november 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Liegen en bedriegen is iets waar ik een enorme hekel aan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Heb misschien nog wel de grootste moeite met mensen die in hun eigen leugens zijn gaan geloven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 (bewerkt) loven de heer op de 1e rij in de kerk en jatten 's nachts mijn kruiwagen om zand en stenen vd gemeente te stelen 23 november 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 denneboompje op je kamer en dan maak je er toch wat gezelligs van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden