Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 november


tomtom2

Aanbevolen berichten

Ik wil het van mijzelf

maar ga niet zeggen dat ik het niet mis

dat zal ik denk altijd blijven doen

maar als ik niet stop

verpest ik mijn leuke relatie

verlies ik mijn zelf en mijn leven

de relatie met mijn kids

eigenlijk gewoon alles

met drank ben ik maar een moment leuk

en heel lang onuitstaanbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dussss...nadat eerder deze maand de pc het begaf, er een stuk afbrak van de droger en gisteren de kachel kapot ging, is de oogst van vandaag een superlange werkdag, een aangebrande maaltijd, een moeilijk gesprek (gelijktijdig, het een was het gevolg van het ander) en een kotsende kat.

En o ja, bij de buren komt het behang van de muur, omdat onze gedeelde regenpijp lekt. Maar dat is schijnbaar al langer zo.

Zul je ook nog zien dat Trump het wordt.

Nee, mijn dag kán niet meer stuk.

Droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het even lastig, maar wat is lastig....

 

Het was tot nu toe geen top dag. Oudste ziek, ikzelf ook helemaal niet lekker (maar moeders zijn nooit ziek), bloedheet (ik weet bij jullie vriest het) en dan toch maar blijven malen over hoe we jongste kunnen helpen :(. Bij alles knal ik er bovendien tegenaan dat ik dan een drankje nam. Dat doe ik niet, dus dan draai ik in een soort rondjes. En ik ben al duizelig genoeg. Pfft. Dank voor het luisteren naar mijn geklaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IJs? Iets anders wat je erg lekker vindt? Zo'n dag verdient wel een verwenmoment, lijkt me.

 

Hier was het pannenkoekenfeest vanavond. Met ijs (uiteraard), slagroom, hagelslag en dat soort rommel. Gezond eten kan altijd nog. Word nu van twee kanten op m'n vingers gekeken, dus ik denk met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik het wel droog houd vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond,

 

met op de achtergrond de rijdende rechter :D  altijd wat genant dat geschreeuw tegen elkaar.

 

Weer wat ergerlijke maatregelen vernomen die de "zorg"inspectie invoert op de afdeling.... (zorgen geven ze:ja!)

sjonge jonge, het loopt de spuigaten uit! En cursus epd gehad. Ik wist al dat dat gedoe was maar

zo' n nieuw systeem is nog meer gedoe!  "heimwee naar vroeger", gewoon map op schoot en gezond verstand.

Zucht... :(

 

Middagdutje weer gehad en nu alle rust met een kopje thee.

Daar zal het bij blijven. Bijtijds weer slapen en morgen de stand van zaken mbt de verkiezingen maar afwachten.

 

Quinn, nog een dagje kalm aan....

 

welterusten voor straks! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allen: straks naar een verkiezingsfeest waar flink gezopen wordt, dus ik moet even scherp blijven.

Gekke sfeer hier, net alsof het carnaval is maar dan met duizenden agenten en Amerikanen die zich continu verontschuldigen voor alles. 1 ding is duidelijk en dat is dat iedereen zo snel mogelijk dit achter zich wil laten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...