Kohtje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Een "vruchtbare" tijd gewenst, AlbertRemmo. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Een hele goede middag allemaal Meld me wel erg laat vandaag. Dagpact van vanochtend ook overgeslagen, omdat ik heel vroeg moest werken, en geen tijd meer had om in te loggen. Dus bij deze dan maar Gewerkt tot 13.00 Daarna naar ex, alwaar dochter met man en kinders ook nog even op bezoek kwamen. Was gezellig ! Nu weer thuis Maar over 10 min. voor de zoveelste keer weer door de regen naar een client om te koken Dan weer 19.00 thuis, en ga ik zelf lekker eten. Albert, Wat sta jij hier positief in joh, Geweldig, dat is het halve werk al hoor ! Heel veel succes AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Hoi, ik kom weer eens een kijkje nemen, hoewel ik nog niet goed weet of ik het een goed idee vind om terug te schrijven. Zie Alvast dat er nog veel oude bekenden zijn, wat me gerust stelt. Hoewel ik misschien eerder had moeten hopen dat niemand van jullie nog steun nodig had. Goed, dan ben ik maar egoïstisch. AlbertRemmo, rapilos, Fibo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Succes Alberto, Nee het leven van een alcolist,is geen leven, Gaat je lukken. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Het voelt echt als uitzwaaien langs de kade, alsof je een tijdje naar het buitenland gaat om daar een nuttig project te gaan doen. Heel positief. Daaag Albert, veel succes!!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 O ja Bolletje (ik zie dat je er bent) Wat fijn dat jij ook steeds meer vrolijkheid voelt en ziet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Heel veel succes AR. Gaat helemaal goed komen met jou !!! Rapi, straks lekker eten en genieten van de warmte binnen.. Jen, welkom terug, je bent er zelf niet van overtuigd? En ja, nog genoeg oudgedienden hier hoor... Wat brengt jou terug??? AlbertRemmo en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Dag Von, wat me terug brengt, is dat het niet goed gaat. Maar ik weet eigenlijk niet wat ik hier verwacht te vinden. Beetje zoekende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Dag Lars, ik denk dat dat al een jaar of twee is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wat jammer dat het niet goed gaat Jen. Verspreid over de diverse draden kun je hier een schat aan informatie vinden.... maar dat weet je uiteraard al. Steun, ook die kun je hier vinden, samen er tegenaan... Een luisterend oor... en soms een flinke trap onder de derrière... Tis maar net waar je behoeft aan hebt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Vandaag niet op het dagpact ingeschreven, omdat ik een soort voorbedachte rade had om me daar toch niet aan te houden. Stom, eigenlijk is dat juist een signaal dat ik wel in moet schrijven. Anyway, niet gedronken, ondanks die rade overheerst de rede. Maar nooit de dag prijzen voordat de haan heeft gekraaid, ik schrijf niet voor niets niet op adams gestopten draadje. Kyon en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Hé Quinn, dikke pluim dus. En nu alleen nog even zorgen dat je die pluim ook houdt. Maar dat kun jij , zeker weten... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Ik heb het gevoel dat dit forum vooral dient voor de schop onder de kont, en daar ben ik eigenlijk niet klaar voor. Ben nu zo ongeveer een half jaar bij een psychiater die aan psycho analyse doet, en eigenlijk is dat geen pretje. Neem nu lambipol ipv antidepressiva, wat op lange termijn wellicht beter is, maar ik ervaar het als bijzonder heftig om emoties te hebben. Ik kan emoties vaak zelfs niet duiden. Boos of verdrietig, nerveus of angstig, ene pot nat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 weet iemand het huis telefoonnummer van Spud? heb het in mijn mobiel en die mag ik hier niet ligt in de kluis graag pb dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Dagpact weer geslaagd Tot morgen rapilos, Sita2, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Meld me droog af. rapilos, smart, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Droge dag, Welterusten alvast Nadia, Momentum, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Welterusten ook vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Veel veel succes Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Een goede avond nog allen. Hier schijnt de zon volop en is het 20 graden, tijd voor een wandelingetje na de lange vlucht. Een welterusten aan eenieder die gaat slapen, hopelijk gestopt maar op zijn minst geminderd :-) Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 AR: heb een goede tijd daar en tot horens, je klinkt goed en hoopvol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Vakantie Tom? Oei lekker.... have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Werk, helaas, maar nu nog een middagje vrij hier in de US.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Jeetje, zit je daar tijdens de verkiezingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Dat dacht ik ook meteen! Best 'enge' dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden