Spring naar bijdragen

Zondag 6 november


Momentum

Aanbevolen berichten

Een hele goede middag allemaal

 

Meld me wel erg laat vandaag.

Dagpact van vanochtend ook overgeslagen, omdat ik heel vroeg moest werken, en geen tijd meer had om in te loggen.

Dus bij deze dan maar

Gewerkt tot 13.00

Daarna naar ex, alwaar dochter met man en kinders ook nog even op bezoek kwamen.

Was gezellig !

Nu weer thuis

Maar over 10 min. voor de zoveelste keer weer door de regen naar een client om te koken

Dan weer 19.00 thuis, en ga ik zelf lekker eten.

 

Albert,

Wat sta jij hier positief in joh,

Geweldig, dat is het halve werk al hoor !

Heel veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik kom weer eens een kijkje nemen, hoewel ik nog niet goed weet of ik het een goed idee vind om terug te schrijven.

Zie Alvast dat er nog veel oude bekenden zijn, wat me gerust stelt. Hoewel ik misschien eerder had moeten hopen dat niemand van jullie nog steun nodig had. Goed, dan ben ik maar egoïstisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer dat het niet goed gaat Jen. 
Verspreid over de diverse draden kun je hier een schat aan informatie vinden.... 

maar dat weet je uiteraard al.

Steun, ook die kun je hier vinden, samen er tegenaan... 

Een luisterend oor... 

en soms een flinke trap onder de derrière...  ;)

Tis maar net waar je behoeft aan hebt.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag niet op het dagpact ingeschreven, omdat ik een soort voorbedachte rade had om me daar toch niet aan te houden. Stom, eigenlijk is dat juist een signaal dat ik wel in moet schrijven. Anyway, niet gedronken, ondanks die rade overheerst de rede. Maar nooit de dag prijzen voordat de haan heeft gekraaid, ik schrijf niet voor niets niet op adams gestopten draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel dat dit forum vooral dient voor de schop onder de kont, en daar ben ik eigenlijk niet klaar voor.

Ben nu zo ongeveer een half jaar bij een psychiater die aan psycho analyse doet, en eigenlijk is dat geen pretje. Neem nu lambipol ipv antidepressiva, wat op lange termijn wellicht beter is, maar ik ervaar het als bijzonder heftig om emoties te hebben. Ik kan emoties vaak zelfs niet duiden. Boos of verdrietig, nerveus of angstig, ene pot nat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...