Momentum Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Dagpact; Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Een hele goede morgen allemaal, Dag Momentum, vroege vogel Straks om 8.30 beginnen , tot 12.00 Dus mijn dag komt wel weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Rapilos Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Zou er rond deze tijd niet iets met wintertijd moeten gebeuren? Of heb ik iets gemist? Bedenk ik opeens. Raar. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen allemaal. Volgende week gaat de wintertijd in. Nancy hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen, grote, grote dag vandaag, jolly. Zal me gedragen. Nu nog goed toevoegen. Dagpact; Momentum Rapilos Nadia Sonnetje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Al heerlijk met de hond er op uit geweest. Echt zondagochtend, stil stil stil... En inmiddels staan de koffie en thee ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 En even de slingers ophangen voor Will. Will, van harte. Ik wens je een heerlijke verjaardag en en alle goeds voor het komende jaar. Wel even taart komen brengen he? Wat voor belangrijke dag heb jij vandaag Quinn? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Bezoek van iemand waar ik niet op gesteld ben, maar die erg belangrijk is voor mijn vriendin. Dus diep zuchten en over mijn ergernis heenstappen maar. Grote kans dat ie hier erg vaak gaat komen, ook als ik weg ben straks, dus goed voorbeeld zijn voor de kinderen vandaag. "rolt met ogen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Hahaha....arme Quinn... zal voor je duimen dat de dag voorbij vlíegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Is er helemaal niets bekend over Nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen morgen T is ier koud. Hey Will, levensgenieter! Ge komt vast niet meer langs dit forum maar voor het geval...nogmaals APPIE BDAY ouwe rakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 oeps, wat groot uitgevallen tast toe allemaal zou ik zeggen voor Will m ontdekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Hier gaat ie tussenin.Regelmatig boel op het werk. Ik weet ook niet goed waarom collega's zo irritant zijn. Nee, ik weet het wel peins ik. Maar goed...Blijkbaar kan alleen ik daar iets voor mezelf aan doen.Stomme wijze lessen. Stomme collega's.Stomme principes.Whoehooeeee! Met de psycholoog loop het ook dood.Whoehoeeeee! Kastanjes zijn duur.Whoehoeeee! Grumbelgrumbel... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Amai Jane, gij gaat ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 En die kastanjes kan ik zelf gaan rapen natuurlijk.Maar mijn dochter wil niet meer mee.Lastig kind. 18 jarigen...pfffff Whoeeeehooeeeeeeeee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen! Heerlijk lui in bed nog Zo richting zwembad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goe bezig Vol! Ik heb me ingeschreven voor pilates een tijdje geleden.Nou.Niet voor watjes dat werd vlug duidelijk. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Goedemorgen! Mijn welgemeende excuses voor het aanraden van de film gisteravut, ik heb er 5 minuten van gezien, haha, wat een prut. Zelf heb ik deze gezien, welke wel okee was: https://www.moviemeter.nl/film/100725 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Intense film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Moeder zal maar eens iets gaan doen.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Kan natuurlijk alcoholvrij geweest zijn, toch? In herstel, zo wordt werken aan je ziekte verslaving genoemd. Mensen kunnen in herstel zijn en tegelijkertijd (nog) niet clean. Als je werkt aan je ziekte, bijv. met behulp van de twaalf stappen van herstel, blijft een terugval altijd mogelijk. Zo'n terugval is niet het eind van je herstel mits je je herstel weer oppakt. In dat geval maakt een terugval deel uit van je herstelproces. Het herstelproces is een levenslang proces, de ziekte verslaving is niet te genezen, wel tot staan te brengen. Als je goed met je herstel bezig bent kun je wel een lang, clean leven leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Dat viel mij ook op ja. Maar volgens mij was dat het bier van Saskia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden