Nadia Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Bier???? Sjees, over Freud gesproken!! Moet bieb zijn. Echt, zelfs mijn autocorrect is aan de drank. lady jane, smart, basta en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Strakke actie om met jezelf af te spreken dat je hier komt schrijven. Zet m op! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 och, dank je wel voor de felicitaties Plof, ook van harte. Vanavond kan het een fijne avond worden. Het zal een fijne avond worden...............Alles bekeken vanuit het juiste perspectief. De cursus Zelfafwijzing heb ik met succes doorlopen, ooit. Daar pluk ik nog steeds vruchten van. Nu het roer om is, val ik nog regelmatig door de mand als iemand die zichzelf wel goed genoeg vindt, maar om daar nou een hele avond mee door te brengen en zoveel kilometers voor af te leggen? uh zucht In mijn volgende leven kom ik terug als kat of zo. Personeel ipv een baas, en een hoge aaibaarheidsfactor en blablablabla smart en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Of volgende keer eerst even de apotheek bellen of je medicijnen klaarliggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Monster en Plof van te! plof en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 En Etty ook van harte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Monster, Ploffie en dus ook Etty, feleicitados! plof en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Etty natuurlijk ook van te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Nancy hoe gaat het met je,gaat het lukken dit weekend naar Nederland terug te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Droge afmelding En natuurlijk ook proficiat Plof en Etty. Fijne avond allemaal. smart, Nadia, plof en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Droog! Tot morgen. basta, rapilos, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Nog een late felicitatie voor Monster en Plof, Verder, weer een droge afmelding Welterusten alvast Nadia, smart en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Nog even de tv aan: 1 tegen 100 en dan lekker slapen. Gezond weer op morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goeie avond Monster,Plof en Etty Heppie heppie birthhday! Fijne avond nog Alen! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Hier: Het valt niet mee (weer) leren alleen te zijn Ik hecht me teveel Om daarna alles kapot te maken Onthechten Eens was ik er zo goed in Dat moet ik weer zien te vinden in mezelf En daar kan niemand mij bij helpen nu Eén bult stress Langzaam losweken Mooier kan ik het voor alsnog niet maken... Komt wel weer Vast! (nou ja, los dan ) Vandaar zo nu en dan een bericht Hoe egoïstisch ook Tijd terugzetten gaat niet Dus,het moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 (bewerkt) Dagen van gras Dagen van stro Vooral de avonden zijn nog lastig But hee Ik heb Mai Ook al kan ik er nu even niet zo goed bij Wel even delen nu Belangrijk effe, mijn eitje kwijt Fijne avond (Probeer het niet te laat te maken) 21 oktober 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Mai je hebt alles al in huis meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Lief Jane Mot ut zelluf weer doen Zal wel weer reg kommen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Dikke kus, Mai. En alen? Laat ze maar komen. Depalingroker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Njammie!!! Tnx Had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Ik gooi de stroom er zo af Opslomen... Trust, lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Dagpact gehaald,welterusten. Nadia en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden