smart Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 (bewerkt) Goedemiddag latertje hier. Dagpact; Draaiorgel Jootje Pinkman Sonnetje Quinn MarQ jowan Nadia Rapilos Kruidenthee Bor Asterix Lyn Spirit Lars smart Ook een latertje. Goeiemiddag. Regenachtig hier. Flinke lijst pacters. Artax kom je ook? ZBB? 11 oktober 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Huh, AVG is toch gratis?Avast gebruikt dezelfde virus database, als ik het me goed herinner en die is zeker gratis.Ik gebruik zelf helemaal geen virusscanner, maar een kennis gebruikt Avast en daarom weet ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 (bewerkt) Draaiorgel je moet dat * even weg halen. Sommige kunnen daar niet zo goed tegen en je krijgt een strafpunt ervoor. En ik denk nog: laat ik vriendelijk een bastaardvloek gebruiken in plaats van een echte. Maar goed, bedankt voor de waarschuwing, zal het aanpassen. 12 oktober 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Zucht... wat moet ik toch met die jongen. Lars, ga nou weer eens een gedicht schrijven of zo! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 In dichtvorm is alles toegestaan, dichterlijke vrijheid! Anarchie enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Lars, je bent geweldig. (Ik heb de slappe lach) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Lars, de Zeeuw zonder gezicht, Maakt zomaar voor ons een mooi gedicht. Sommigen krijgen dan de slappe lach, Ik denk dat dat hier wel mag! basta en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Wat een vrolijkheid op de dagdraad, lijkt wel een cafe om half twee 's-ochtends (:-)). Best goed, het hoeft niet iedere dag zwaar en bewust te zijn, maar wel nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Nooit gedacht dat ik zo vaak hardop zou lachen lezend op dit forum. Het gebeurt de laatste tijd regelmatig Ik geniet daar van. De humor, de grens opzoeken, op een goeie manier een beetje de draak steken. Geeft wat lucht, zonder te bagatelliseren. Fijn. Droog van het dagpact. Morgen weer een nieuwe dag. Probeer hier vanavond niet meer te komen. Is beter voor de rust. Lukt niet altijd. Kom toch vaak nog ff lezen na de afmelding. Of er nog wat te lachen valt Fijne avond basta en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik ga bijtijds slapen dus meld me droog af! Iedereen bedankt voor de steun vandaag! smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Hoi allemaal! Ik maak me bezorgd om Sowhat, ik heb haar al een tijdje niet gelezen :-( Iemand een idee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ook weer een blijde droge afmelding voor vandaag, Nancy, Nee geen idee, hoe het met Sowhat gaat. Nu je het zegt...idd. een tijd niets meer gehoord smart en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ook hier een droge afmelding. Het is nog vroeg maar de pc staat al de hele dag aan dus nu maar met mijn thee richting teevee. Slaap goed straks! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Hier ook hoog en droog, uiteraard. Ik gooi de stroom er ook af. Tjuus! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Je kan ook die eerste NIET nemen. Dan zijn je problemen natuurlijk niet gelijk weg, maar eigenlijk blijken die problemen grotendeels in je eigen hoofd te zitten. Terwijl er zoveel prettigere dingen in het leven zijn. Maar je moet er wel aan werken. De komende dagen voel je je sowieso beter, over drie weken ben je weer helemaal top en daar begint het gezuip weer. Tenzij je je patroon echt wilt aanpassen. Maar je bent nu weer nuchter, goed gedaan, dus je hebt weer een fighting chance. Ik ga maffen, ben moe na de late avond gisteren jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Herken het wel, Zeilert. Voor mij was werk ook heilig, moest ik werken gedroeg ik me keurig. Dat werd in de vrije tijd wel dubbel ingehaald. Dat is volgens mij het patroon wat jij moet doorbreken. Hier nu pensioen en dry as a bone, moet wel, anders is er geen eind meer. Doe je best en maak er wat van, ouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Wat een heerlijke dagdraadpact! Een lach en een traan. Slaap zacht lieve frummers. ZBB sterkte man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Meld me droog af Heb me echt heel slecht gevoeld vandaag,zonder de ondersteunde berichten van gisteren en een flinke doses ondersteunde medicatie vandaag had ik niet geweten of ik het vandaag wel gered zou hebben,had het vandaag heel zwaar met ziek zijn,gelukkig is het nu heel rustig op me werk en lig nu in bed. Voel me nu iets beter,even kijken hoe ik me morgen voel,als de medicatie is uitgewerkt,anders nog maar een dag aan de pillen,moet hier wel kunnen functioneren. En zwetend trillend hartkloppingen en denkende dat je dood gaat,is niet zo prettig tussen je collega's. Eigen schuld natuurlijk dat wel. Ben me echt rot geschrokken vandaag,een biertje kan me dood zijn/worden,een biertje word bij mij 24/7 zuipen totdat ik echt helemaal kapot ben/en ik weer moet werken. Levensgevaarlijk Zolang jij een waarde blijft toekennen aan het drinken, blijf je aan de gang. Slechts met heel veel moeite en wilskracht kun je een poosje stoppen, daarna thuis op je eigen bootje is het hek weer van de dam. Er IS geen enkele reden om te zuipen. Alcohol lost alleen de hersens op en niet je problemen, die blijf je houden en die worden alleen maar groter en meer. En dan heb je op een moment geen hersens meer om die problemen aan te pakken...... Ieder mens heeft een leven. Daar moet je mee om gaan, met alles erin, leuke lekkere en moeilijke, pijnlijke zaken. Er IS geen weg om heen. Je moet er door heen. Het kan, iedereen heeft die mogelijkheid. Soms zijn we die uit het oog verloren, maar geen nood, dat kan weer opnieuw geleerd worden. Er zijn programma's die daarbij goed kunnen helpen. Zuipen doe je alleen, herstellen hoef je niet alleen te doen. Er is hulp! Het kan. Doe het voor het moet. Vraag hulp en laat je helpen. Erken dat je niet kunt zuipen, dat je niet tegen dat spul kunt en dat je leven oncontroleerbaar is en dat je op dit moment nagenoeg niets van je leven in de hand hebt. Stop met die rommel. Draai je leven om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik meld me droog af voor de dagpact. Lekker Italiaans gedaan vanavond. Nu dromen over een huisje in Liguria, een vrouw en een hond. En een nuchter leven, natuurlijk! Ciao, buonanotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Dit is volgens mij een plekje waar niemand meer komt, hier durf ik het wel te zeggen: Ik vind Kruidenthee een schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik meld me nog droog af!!! nancy en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Zo, ochtend. Nuchter gebleven gisteren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Basta ik heb haar ontmoet op de meeting en het klopt wat je zegt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden