Spring naar bijdragen

Dagpact dinsdag 11 oktober 2016

Draaiorgel

Aanbevolen berichten

Goedemiddag latertje hier. 

Dagpact;

Draaiorgel

Jootje

Pinkman

Sonnetje

Quinn

MarQ

jowan

Nadia

Rapilos

Kruidenthee  :rose:

Bor

Asterix

Lyn

Spirit

Lars

smart

Ook een latertje.

Goeiemiddag. Regenachtig hier.

Flinke lijst pacters. Artax kom je ook? ZBB?

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draaiorgel je moet dat * even weg halen. Sommige kunnen daar niet zo goed tegen en je krijgt een strafpunt ervoor. 

En ik denk nog: laat ik vriendelijk een bastaardvloek gebruiken in plaats van een echte. Maar goed, bedankt voor de waarschuwing, zal het aanpassen. 

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit gedacht dat ik zo vaak hardop zou lachen lezend op dit forum.

Het gebeurt de laatste tijd regelmatig Ik geniet daar van.

De humor, de grens opzoeken, op een goeie manier een beetje de draak steken.

Geeft wat lucht, zonder te bagatelliseren.

Fijn.

Droog van het dagpact.

Morgen weer een nieuwe dag.

Probeer hier vanavond niet meer te komen. Is beter voor de rust. Lukt niet altijd.

Kom toch vaak nog ff lezen na de afmelding. Of er nog wat te lachen valt  :P

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook die eerste NIET nemen. Dan zijn je problemen natuurlijk niet gelijk weg, maar eigenlijk blijken die problemen grotendeels in je eigen hoofd te zitten. Terwijl er zoveel prettigere dingen in het leven zijn.

Maar je moet er wel aan werken. De komende dagen voel je je sowieso beter, over drie weken ben je weer helemaal top en daar begint het gezuip weer. Tenzij je je patroon echt wilt aanpassen.

Maar je bent nu weer nuchter, goed gedaan, dus je hebt weer een fighting chance.

Ik ga maffen, ben moe na de late avond gisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herken het wel, Zeilert.

Voor mij was werk ook heilig, moest ik werken gedroeg ik me keurig.

Dat werd in de vrije tijd wel dubbel ingehaald.

Dat is volgens mij het patroon wat jij moet doorbreken.

Hier nu pensioen en dry as a bone, moet wel, anders is er geen eind meer.

Doe je best en maak er wat van, ouwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me droog af

Heb me echt heel slecht gevoeld vandaag,zonder de ondersteunde berichten van gisteren en een flinke doses ondersteunde medicatie vandaag had ik niet geweten of ik het vandaag wel gered zou hebben,had het vandaag heel zwaar met ziek zijn,gelukkig is het nu heel rustig op me werk en lig nu in bed.

Voel me nu iets beter,even kijken hoe ik me morgen voel,als de medicatie is uitgewerkt,anders nog maar een dag aan de pillen,moet hier wel kunnen functioneren.

En zwetend trillend hartkloppingen en denkende dat je dood gaat,is niet zo prettig tussen je collega's.

Eigen schuld natuurlijk dat wel.

Ben me echt rot geschrokken vandaag,een biertje kan me dood zijn/worden,een biertje word bij mij 24/7 zuipen totdat ik echt helemaal kapot ben/en ik weer moet werken.

Levensgevaarlijk

Zolang jij een waarde blijft toekennen aan het drinken, blijf je aan de gang. Slechts met heel veel moeite en wilskracht kun je een poosje stoppen, daarna thuis op je eigen bootje is het hek weer van de dam.

Er IS geen enkele reden om te zuipen. Alcohol lost alleen de hersens op en niet je problemen, die blijf je houden en die worden alleen maar groter en meer. En dan heb je op een moment geen hersens meer om die problemen aan te pakken......

Ieder mens heeft een leven. Daar moet je mee om gaan, met alles erin, leuke lekkere en moeilijke, pijnlijke zaken. Er IS geen weg om heen. Je moet er door heen.

Het kan, iedereen heeft die mogelijkheid. Soms zijn we die uit het oog verloren, maar geen nood, dat kan weer opnieuw geleerd worden.

Er zijn programma's die daarbij goed kunnen helpen.

Zuipen doe je alleen, herstellen hoef je niet alleen te doen. Er is hulp! Het kan. Doe het voor het moet. Vraag hulp en laat je helpen.

Erken dat je niet kunt zuipen, dat je niet tegen dat spul kunt en dat je leven oncontroleerbaar is en dat je op dit moment nagenoeg niets van je leven in de hand hebt.

Stop met die rommel. Draai je leven om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...