Quinn Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Omdat het kan, zo gruwelijk vroeg. Goedemorgen! De zon is nog verstopt en het is allemachtig koud, op naar een heldere dag. Dagpact: Quinn smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 (bewerkt) . 9 januari 2017 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact: Quinn Fibo Lars Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goeiemorgen.  Dagpact:QuinnFiboLarsMomentum jowan  Fibo; die naam zie ik voor het eerst hier? Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 O, Fibo, het lijkt er een beetje op of je al hebt kennis gemaakt met een of ander herstelprogramma? Of je leest misschien al een hele poos hier "onder water" mee, dat kan ook. Daar is overigens ook niks mis mee. Een deel van je avatar komt me bekend voor, maar dat kan toeval zijn. Hoe sta je er in, qua alcohol? Wil je daar meer over vertellen? Â Ikzelf streef volledige abstinentie na, ik kan niet normaal met dat spul om gaan. Ik ben er mee gestopt en dat voelt uitstekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Dagpact: QuinnFiboLarsMomentum jowan Kruidenthee  Goeiemorgen vroege vogels. Oe, vroeg voor het weekend. Zit al gewassen en gestreken klaar. Brood smeren in de auto...werken.  Zin in, maar ook wel blijf als het avond is.   Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo tomtom2 en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Nogmaals welkom! Er zijn hier wel meer mensen die naar AA en NA gaan, waaronder ikzelf. Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Het "aanbod van herstel" wisselt hier nogal van dag tot dag. Voorlopig vind ik zelf voldoende om te blijven. Fibo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goedemorgen allemaal, weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Ik heb vandaag weer uitermate zin in mijn leven, Vol! Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goeiemorgen. Â Dagpact: Quinn Fibo Lars Momentum jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goedemorgen beste mensen,  Al heel wat gedaan in huis. Straks werken Voel me best goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Jazeker jowan, energiek en koffie staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Zwart alsjeblieft....! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Lekker. Zwart en sterk, met een chocoladebroodje erbij. Het goede leven dit. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Laat het weekend maar beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Goeiemorgen allemaal! Sonnetje, fijn dat je het meldt natuurlijk, anders zou dit een nepdraadje zijn. Dronk je dus volgens planning? Nadia, het is even hommeles, hè? Heel veel sterkte, ik hoop dat je weer op het droge klimt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Ook op dagpact? Â Tuurlijk. Â Dagpact: Â Quinn Fibo Lars Momentum jowan Kruidenthee Rapilos Bor Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Ik lees jullie wel. Ik heb gelukkig nog wel geslapen, na die spuugpartijen van gisteren. Het is hier inderdaad hommeles. Sinds mijn zoon 2 weken geleden van zijn fiets is getrapt en op de EH terecht kwam, aangifte moest doen en letselverklaring moest overleggen, ben ik totaal van de leg. Nou stuurt school notabene leerplicht op ons af! Ik weet echt niet hoe ik hier doorheen moet komen. De machteloosheid die ik voel is killing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 (bewerkt) Dagpact Quinn Fibo Lars Momentum jowan Kruidenthee Rapilos Bor Asterix Jootje 8 oktober 2016 bewerkt door Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Ik krijg het Dagpact niet meer in orde kan iemand helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Ik en m'n GSM!!! Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden