Momentum Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goedemorgen Dagpact:momentum Fijne zaterdag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 (bewerkt) Dagpact: momentumKruidenthee Goeiemorgen. Nou je het zegt Ietje, ik heb vannacht ook over drank gedroomd. Da's voor het eerst...bleh. Had het al weer verdrongen denk ik. Nu koffie! 24 september 2016 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goedemorgen Wat een pokkenacht Mijn zus had paniekaanval aan de andere kant van de gang. Ik van boosheid uren wakker gelegen..had ze maar niet tot in de nacht moeten drinken ;( lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 En dan is er koffieeeeee......... Goedemorgen frummers. Gelukkig is het het weer licht geworden. Hier heerlijk geslapen na een supervolle en superdrukke dag, ik was gesloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Kruidenthee Lars jowan Die met 3 uur 25 minuten (Fitbit) een erg lange nachtrust heeft gehad voor zijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goeie genade jowan, wat een kort nachtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goeiemorgen, Dagpact : Momentum Kruidenthee Lars jowan Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goeiemorgen, Dagpact : Momentum Kruidenthee Lars jowan Lieve Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Jeetje jowan, als dat een lange nacht is... . @Vol, het eerste dat in me op komt is 'je mag weg' Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Dagpact : Momentum Kruidenthee Lars jowan Lieve Rapilos MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goedemorgen beste mensen, Ik ga snel aan het werk Eerst thuis het een en ander, dan weer 2 schoonmaakadresjes. Weer een nieuwe aangenomen, terwijl ik toch echt dacht, dat niet meer te doen. Nou ja, koop, af en toe maar wat leuks voor mezelf, ik werk er tenslotte voor Vanmiddag verjaardag van kleindochter, vanavond nog een kook adresje Mijn dag komt wel weer om Eerst maar snel de was ophangen en het bed verschonen, Doeg Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Stok, deur, dag twee. Goedemorgen. Dagpact : Momentum Kruidenthee Lars jowan Lieve Rapilos MarQ Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goedemorgen.Dagpact :MomentumKruidentheeLarsjowanLieveRapilosMarQQuinn Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 24 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goedemorgen forumleden. Vanochtend mijn stoute sportschoenen aangetrokken! Nog een lange weg te gaan. Maar de motivatie is er. Mooie zaterdag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Nog een lange weg te gaan. Op stoute (in de betekenis van dappere) sportschoenen een eitje, toch? Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Dagpact : Momentum Kruidenthee Lars jowan Lieve Rapilos MarQ Quinn Asterix Bor Basta Pompidom... fijne dag, allemaal! kruidenthee67 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Dagpact : Momentum Kruidenthee Lars jowan Lieve Rapilos MarQ Quinn Asterix Bor Basta Spirit Smart Goeiemorgen en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Goedendag!! Normaal alleen in de ochtend ik voel me zo gespannen Kinderen zijn beide even op bed vd rust genieten Mijn moeder is er en is de stad in straks komt ze terug en ga ik even Ik hoop dat het weg trekt Fijn weekend en Bor doe je rustig aan vanavond ga je te stappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Dank je. Jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Dank je, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 hihihi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Effe klagen hoor. Weer maagpijn en zo lusteloos als een vaatdoek. (slap ook ja) Tegen heug en meug koken voor de buren... Kom straks wel weer even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Here the same.. raar hé.. mens zou denken lekker nuchter dan voel je je fit en vol energie, tegendeel is waar.. stom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Had ik gisteren, Halve middag suf op de bank gelegen, te moe om uit mijn ogen te kijken Pas in de avond om een uurtje of zeven knapte ik op. Vandaag weer niets aan het handje Een mens kan soms raar in elkaar zitten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Als je nuchter bent vóel je Beetje vroeg, maar ik ben er van tussen. Droog en dat blijft het ook. Goeie dag gehad, werk intensief maar mooi. Ook moe...erg moe zelfs. Maar daar wordt aan gewerkt. Dusse...zo met de beentjes omhoog, de rest van de film van gisteren afkijken en op tijd het mandje in. Fijne avond allemaal. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden