jowan Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goeiemorgen, stranddag! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen lieve frummers Vandaag weer beginnen na een geweldige week op Rhodos. Sterkte Lars! jowan lekker naar 't strand. Heb het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Dagpact : jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen! Pumpkin, fijn dat je het goed hebt gehad! Dagpact : jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Dagpact; jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Vol Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen beste mensen, Straks pas om 10.30 beginnen Dus nog tijd, voor andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen allemaal. Sterkte met je rug Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen allemaal. Zo, heee.. de "R" zit weer in de maand. Moeten we weer aan de levertraan.....(??) Bestaat dat nog? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goeiemorgen De deuren staan open, spullen staan klaar. Vanochtend aan 't werk met een groepje. Zin in. Ook spannend. En spannend=trigger. Maar dat weet ik. Vandaar ook hier maar even opschrijven. Fijne dag allemaal. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Vol Rapilos Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen allemaal. Zo, heee.. de "R" zit weer in de maand. Moeten we weer aan de levertraan.....(??) Bestaat dat nog? Ik heb een flesje levertraan in huis en neem elke dag een lepel ! Het bestaat nog wel. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Smart, fijne vakantie en tot over een dag of tien. jOwan, da's best een end weg voor een Limbo.. maar wel lekker. Enjoy! O, Lars.. een zere rug... pffff, wat kan ik daar moe en ook chagrijnig van worden.. sterkte. Yvonne, je bent er nog niet, maar wel alvast bedankt voor de koffie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Ook wel, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Dag twee, goedemorgen. Tijd om weer aan te haken. Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Vol Rapilos Skyer Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Sowhat, zit er een andere hond aan te komen? Wij hebben hier een hond van tegen de 14, en er zijn dagen dat ik denk dat ie de avond niet haalt, andere dagen loopt ie naast me en zeggen mensen dat ze wel kunnen zien dat 't nog een jonge hond is. Sinds januari hebben we er, van hetzelfde ras, een pup bij, die onderhand bijna net zo groot is als die ouwe.. Er komt uiteraard een dag dat we ons ouwe makkertje zullen moeten gaan missen, maar die pup zorgt wel voor een "zachtere" val.. naast verdriet om verlies is er ook de zorg voor.. dat hebben we zo'n tien jaar geleden ervaren toen onze ouwe van nu als jonkie toen het leed om het verlies van onze tóen oudste minder compact maakte. (snappie deze laatste zin??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 (bewerkt) Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Vol Rapilos Skyer Bor Quinn Basta Fjne dag! (Sorry Quinn, ik rolde je eraf) 1 september 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Kohtje, ik zag ook al lang vantevoren op tegen de dood van onze hond, maar een pup erbij nemen voor een zachtere doorstroom werd ons afgeraden, omdat je dan een stokoude bejaarde opa opzadelt met een veel te energieke kleuter. Merken jullie dat niet? Dat de oude naar rust verlangt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen frummers. Wat later dan normaal, maar hier is de koffie dan toch Hoewel er een bewolkte dag was voorspeld schijnt hier een gulle zon Laten we er weer een mooie dag van maken... Nadia en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Basta, die rust néémt en krijgt ie. Maar ook spelen ze samen veel hier in huis. 't Ouwetje is nog nooit zo "levendig"geweest. De jongste weet zich ook prima in z'n eentje te vermaken met speeltjes. En ik/we nemen ook regelmatig alleen de jongste mee naar het bos,dat kan die oudere niet meer zo bekoren. Het gaat dus erg goed, zo met die twee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Goedemorgen, Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Lieve Vol Rapilos Skyer Bor Quinn Basta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Kohtje,het verdriet is nog te rauw om al aan een andere hond te denken. Zonder hond voelt ook vreemd,heb zelf al 30 jaar een hond om mij heen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Snap ik helemaal, Sowhat. En is ook helemaal goed. Voel zelfs met je mee. Ik gaf ook geen tip, alleen mijn ervaring. Hier ook ruim twintig jaar honden en daarvoor katten. (En daarvoor, toen ik mijn vrouw nog niet kende, parkieten, guppies, een rat, en ook een kat.. niet tegelijkertijd.) Sterkte, meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 O ja, en al bijna veertig jaar bijna onafgebroken één of meerdere eend(achtig)en. Maar da's een ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 (bewerkt) Dat klinkt goed en zorgvuldig, Kohtje: jullie opa&jonkie. (misverstandscheppend zinnetje weggehaald) 1 september 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden